• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
استقبال چشمگیر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲

۱۰۴هزار نفر از ساکنان مازندران از بانک مهربانی‌ها وام گرفتند

  • کد خبر : 123785
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
۱۰۴هزار نفر از ساکنان مازندران از بانک مهربانی‌ها وام گرفتند
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران خبر داد: بانک در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۴هزار فقره وام قرض‌الحسنه در استان مازندران پرداخت کرده که ۴۵هزار فقره آن به‌صورت وام آنلاین و در بستر همراه‌بانک و پیشخوان مجازی بوده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده از سوی کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان مازندران، سهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از منابع استان ۵ درصد است و منابع این بانک با ۶۰ درصد رشد نسبت به پایان سال گذشته به حدود ۱۰ همت رسیده که بالاترین میزان رشد در بین بانک‌های عضو بوده است.

وی بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران در حال حاضر با داشتن ۲۶ شعبه و بیش از ۷۳۰ هزار مشتری، مشغول به ارائه خدمات متنوع است.

مرادنژاد تصریح کرد: اعتماد مردم به بانک به حدی بالا بوده که کمترین میزان نکول در سطح استان مازندران و کشور متعلق به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است. نسبت مطالبات به مصارف بانک در استان مازندران زیر نیم درصد است و این نشان از اعتماد بالای مردم به این بانک و فرهنگ قرض‌الحسنه دارد.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران تا کنون بیش از ۵۱۴هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۲۳۰هزار میلیارد ریال پرداخت کرده که از این تعداد ۳۸هزار فقره به ارزش ۱۲هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه تکلیفی، در قالب وام‌های ازدواج، فرزندآوری، اشتغال و کارآفرینی، کمیته امداد، بهزیستی و… بوده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۸هزار فقره افتتاح حساب صورت گرفته که از این تعداد ۱۰۵هزار فقره آن به‌صورت کاملاً غیرحضوری بوده و بیش از ۱۰۴هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت شده که ۴۵هزار فقره آن به‌صورت وام آنلاین و در بستر همراه‌بانک و پیشخوان مجازی بانک بوده است.

http://tejaratava.ir/?p=123785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.