• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
سرپرست بانک دی مطرح کرد:

«برنامه تحول» نقشه راه حرکت بانک دی است

  • کد خبر : 123757
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
«برنامه تحول» نقشه راه حرکت بانک دی است
سرپرست بانک دی در دیدار با جمعی از معاونان و مدیران ارشد این بانک بر ضرورت حرکت در مسیر تحقق برنامه تحول تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در این دیدار با اشاره به اهمیت اجرا و پیاده‌سازی کامل برنامه تحول بانک گفت: تمرکز اصلی برنامه‌های عملیاتی واحدهای ستادی و شعب بانک در سال جاری باید در راستای پیاده‌سازی برنامه تحول باشد تا بتوانیم در پایان سال جاری شاهد تحقق اهداف کلان و استراتژیک بانک باشیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته فرایندهای رصد هفتگی، ماهیانه و فصلی اقدامات واحدها در اجرای برنامه تحول طرح‌ریزی شده است تا انسجام و یکپارچگی لازم برای حرکت بانک بر مدار تحول صورت پذیرد.

قیطاسی با اشاره به اهمیت تلاش شعب در رشد شاخص‌های عملیاتی بانک گفت: با همت همکاران شعب موفق شدیم در سال گذشته از حیث جذب منابع رشد مطلوبی را تجربه کنیم و در سال جاری نیز بایستی با تلاش مضاعف و تکیه بر تجربیات گذشته شعب بتوانند اهداف سال خود را محقق کنند.

وی ادامه داد: شعب می‌بایست با تمرکز بر خدمات کارمزدی و رعایت بخشنامه های ابلاغی بانک مرکزی در مسیر سوددهی و کسب درآمدهای کارمزدی غیرمشاع گام بردارند.

سرپرست بانک دی خروج بانک از بنگاهداری را از مهمترین رویکردها در برنامه تحول دانست و گفت: فروش و واگذاری املاک مازاد و تملیکی همچنان در برنامه‌های بانک قرار دارد و امیدواریم در سال جاری نیز با ارائه راهکارهای موثر بتوانیم بانک را در واگذاری یا تهاتر و مولدسازی املاک به درآمدزایی برسانیم.

http://tejaratava.ir/?p=123757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.