• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

بازدید نوروزی یزدان‌دوست از مجتمع مرکزی و مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت

  • کد خبر : 123743
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
بازدید نوروزی یزدان‌دوست از مجتمع مرکزی و مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت

مدیرعامل شرکت بیمه ملت با حضور در مجتمع مرکزی و مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت، از وضعیت خدمت رسانی به بیمه‌گزاران در ایام تعطیلات نوروزی بازدید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، مهدی کشاور بهادری دبیر و عضو هیات مدیره به همراه برخی معاونان و مدیران شرکت صبح امروز با حضور در مجتمع مرکزی و مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت ضمن بازدید از روند خدمت‌رسانی به بیمه‌گزاران در ایام تعطیلات عید نوروز، با کارکنان این مراکز دیدار و گفتگو کردند‌.

مدیرعامل بیمه ملت در این بازدید ضمن تبریک سال نو به کارکنان این بخش‌ها، از تلاش‌ و تعهد آنان در ارائه خدمات به مشتریان در روز‌های تعطیل عید نوروز قدردانی کرد.

یزدان‌دوست در جریان این بازدید، ضمن دریافت گزارشی کامل از نحوه و میزان خدمات ارائه شده در روزهای ابتدای سال نو، تاکید کرد: شرکت بیمه ملت به عنوان یکی از معتربرترین و بزرگترین‌ شرکت‌های بیمه فعال در کشور با فعالیت گسترده و بیمه گزاران مهمی که دارد، همیشه آماده ارائه خدمت به آنان است و ایام تعطیلات عید نوروز هم از جمله مواقعی است که به دلیل احساس نیاز جامعه، همکاران ما در تمام مناطق کشور به صورت تمام وقت در خدمت مردم هستند.

http://tejaratava.ir/?p=123743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.