• امروز : یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
0
در سال ۱۴۰۲ محقق شد

رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز

  • کد خبر : 123518
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۳هزار فقره درخواست وام به‌صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت شده که این شاخص نسبت به سال گذشته ۱۲۰۰ درصد رشد داشته و استان البرز جزو پیشگامان غیرحضوری کردن خدمات بانکی محسوب می‌شود.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «روح اله منصوری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز، اظهار داشت: بانک در این استان با ۸ شعبه فعال و یک شعبه در کمالشهر کرج که به تازگی افتتاح شده، بیش از ۳۵۰هزار مشتری حقیقی و حقوقی دارد. منابع بانک نیز نسبت به سال گذشته با رشد ۸۶ درصدی به عددی بالغ بر ۶۴هزار میلیارد رسیده است.

وی گفت: طبق آمار بررسی شده، در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۲هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۴۱هزار میلیارد ریال به مردم استان البرز پرداخت شده که در این بین، تسهیلات تکلیفی پرداختی طی سال جاری معادل ۲۷۰۰ میلیارد ریال بوده و بیش از ۲۲۰۰ نفر از افراد کم‌بضاعت استان از آن بهره‌مند شدند.

منصوری افزود: در عین حال، نسبت مطالبات به تسهیلات پرداخت شده، ۱۸/۰ (هجده صدم) درصد است که در مقایسه با تسهیلات پرداخت شده، با مدیریت مطالبات در شعب، مبلغ ناچیزی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، حدود ۶۸هزار فقره حساب به صورت آنلاین افتتاح شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است. همچنین تعداد ۳۳هزار فقره وام به‌صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت شده که این شاخص نسبت به سال گذشته ۱۲۰۰ درصد رشد داشته و استان البرز جزو پیشگامان غیرحضوری کردن خدمات بانکی محسوب می‌شود.

منصوری در ادامه، با تشکر از حمایت‌های همیشگی مشتریان و اشاره به رضایتمندی آن‌ها همچون شرکت خودروسازی زامیاد از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: مدیریت شعب بانک در استان البرز همواره قدردان مشتریان به عنوان ولی نعمتان بانک بوده است.

وی تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وظیفه اجتماعی خود را همواره مد نظر دارد و در این راستا، کمک ۲ میلیارد ریالی جهت تجهیز آسایشگاه خیریه کهریزک از مواردی بوده که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

منصوری در پایان، تأکید کرد: خدمات‌رسانی به مردم استان و جلب رضایت مشتریان همچون سال‌های گذشته اولویت نخست بانک و همه پرسنل خدوم آن خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=123518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.