• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

رشد ۱۲ درصدی سفر های دریایی و هوایی به مقصد جزیره کیش

  • کد خبر : 123428
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
رشد ۱۲ درصدی سفر های دریایی و هوایی به مقصد جزیره کیش
عزت اله محمدی از رشد ۱۲درصدی مسافران ورودی و خروجی از مسیرهای دریایی و هوایی به مقصد جزیره کیش خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، محمدی، با اشاره به این که امسال در مقایسه با سال گذشته در بخش ورود و خروج مسافران هوایی و دریایی به مقصد جزیره کیش شاهد رشد ۱۲ درصدی هستیم، اظهار داشت: در نه روز گذشته تعداد ۱۷۶ هزار و ۴۷۱ مسافر در مسیرهای دریایی و هوایی جا به جا شدند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، تاکید کرد: ورودی مسافران هوایی و دریایی تعداد ۱۱۱ هزار و ۸۲۴ نفر می باشد که تعداد ۶۰ هزار و ۳۸۷ نفر از مسیر هوایی و تعداد ۵۱ هزار و ۴۳۷ نفر از مسیر دریایی وارد کیش شدند.

عزت اله محمدی بیان داشت: خروجی مسافران هوایی و دریایی ۶۴ هزار و ۶۴۷ نفر می باشد که تعداد ۴۶ هزار و ۶۷۸ نفر از مسیر هوایی و تعداد ۱۷ هزار و ۹۶۹ نفر از مسیر دریایی جزیره را ترک کردند.

وی، بیان داشت: بر اساس آمارهای ارائه شده در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا سوم فروردین امسال تعداد ۱۱ هزار و ۶۶۶ دستگاه خودرو سواری به جزیره کیش وارد شدند.

گفتنی است با ایجاد زیرساخت های مورد نیاز  به ویژه اپلیکیشن ticket.kishports.com سامانه برخط و غیر حضوری برای تهیه بلیط از جزیره کیش به بنادر چارک و آفتاب و همچنین اختصاص شماره تلفن چهار رقمی ۴۴۸۸ با کد ۰۷۶ که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به میهمانان نوروزی می باشد در راستای جلب رضایت حداکثری مسافران و ارائه خدمات شایسته به عموم مردم گام های موثری برداشته شده است.

http://tejaratava.ir/?p=123428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.