• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و فرا رسیدن نوروز

  • کد خبر : 123346
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
پیام تبریک مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و فرا رسیدن نوروز
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و فرا رسیدن نوروز پیامی به شرح زیر صادر کرد:

عرصه تولید به فرموده مقام معظم رهبری ستون فقرات کشور است؛ به همین دلیل، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌هاست که بر این امر تأکید داشته‌‌اند و مسئله تولید را برای انتخاب شعار سال‌های اخیر در اولویت قرار داده‌اند.
🔹معظم‌له در سال گذشته مهار تورم و رشد تولید که به دنبال آن رونق صنایع کوچک، بزرگ و اشتغال‌آفرینی را به همراه دارد، جزو اولویت‌های سال اعلام فرمودند و ساعاتی پیش در آغاز سال ۱۴۰۳ و در بیانات نوروزی خود شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” را به عنوان مسیر محوری سال جاری اعلام و به روشنی اشاره فرمودند که “جمع بندی نظرات کارشناسان اقتصادی مارا به این نتیجه می رساند که کلید حل مشکلات اقتصادی کشور از جمله تورم، اشتغال و ارزش پول ملی مسئله تولید است و به همین دلیل در چند سال گذشته بر موضوع تولید تکیه شده است.
🔹خداوند متعال را شاکریم که فولاد مبارکه طی این سال ها طلایه‌دار عمل به شعار سال بوده است و در سالی که پشت سر نهادیم نیز ضمن تحقق رکوردهای متعدد کمّی و کیفی و تولید گریدهای جدید مورد نیاز کشور، توانست علی‌رغم همه چالش‌ها از جمله محدودیت‌های بی‌سابقه انرژی و مواد اولیه، با تکیه بر توان و همّت مضاعف کارکنان خود و تدابیری که اتخاذ گردید، رکورد پیشین تولید فولاد خام در ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم و مجتمع فولاد سبا و نیز مجموع تولید کلاف گرم در گروه فولاد مبارکه را پشت سر گذاشته و با تمرکز بر تأمین نیاز بازار داخلی نقش خود را در مهار تورم ایفا نماید.
🔹به دور از هرگونه اغراق و بر مبنای آمار و داده های موجود، امروز بیش از هر زمان دیگر فولاد مبارکه به دنبال خلق آینده‌ای بهتر برای ایران و ایرانی است؛ آینده‌ای که معتقدیم با توجه ویژه به عرصه تولید، علی‌الخصوص توجه  به نقش راهبردی صنعت فولاد، در دسترس هم‌وطنان عزیزمان خواهد بود، ان‌شاءالله.
🔹اینجانب از درگاه ایزد منّان برای همه همکاران، برادران و خواهران خود در خانواده بزرگ فولاد مبارکه، شرکای محترم کسب و کارمان و همه عزیزانی که به نوعی در پیشرفت و حرکت رو به جلوی ایران اسلامی نقشی مؤثر ایفا می‌نمایند، سلامتی و موفقیت روزافزون را آرزومندم. امید که تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، ماه پرخیر و برکت رمضان، نویدبخش سالی همراه با رشد معنوی و مادی برای همه هم‌وطنان عزیزمان باشد.

محمدیاسر طیب‌نیا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

http://tejaratava.ir/?p=123346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.