• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک شد

  • کد خبر : 123237
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک شد
با حکم جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، دکتر اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک شد؛ وی عملكرد مثبتي در شركت گواه داشته است.

به گزارش تجارت آوا، حسینی در سوابق کاری خود مدیرعاملی شرکت گواه، مدیریت تحقیق و توسعه و معاونت‌های مهندسی، کیفیت و برنامه‌ریزی تولید شرکت ایران خودرودیزل و همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت چرخشگر را در کارنامه خود دارد.

شرکت سایپا یدک به منظور تدارک و تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش به خودرو های تولیدی شرکت سایپا و جلب رضایت مشتریان در اسفندماه سال ۱۳۷۰ تاسیس شد .شرکت بازرگانی سایپا یدک مسؤلیت خدمات پس از فروش محصولات سایپا را عهده دار می باشد تا از این طریق بتواند علاوه بر جلب رضایت مشتریان ارزش افزوده بیشتری را برای محصولات سایپا ایجاد نمایند.

عرضه قطعات یدکی ، افزایش کمی و کیفی خدمات ، اجرای نظام آراستگی ، عرضه قطعات یدکی با برند سایپا ، استقرار کارشناسان فنی در نمایندگی ها مجاز و همچنین آموزش تعمیرکاران در شبکه گسترده خدمات پس از فروش در داخل و خارج از میهن اسلامی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است . این شرکت با تاسیس شرکت امداد خودرو سایپا در سطح کشور از طریق شبکه گسترده نمایندگی های مجاز امنیت خاطر و آسایش را برای مشتریان فراهم کرده است .

http://tejaratava.ir/?p=123237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.