• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

متن پیام نوروزی معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به مناسب آغاز سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 123045
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
متن پیام نوروزی معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به مناسب آغاز سال ۱۴۰۳
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، در پیامی، آغاز سال 1403 را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و جهادگران عرصه تولید و تجارت تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌ عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، متن پیام نوروزی مهدی ضیغمی، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت به شرح ذیل است:

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حوّل حالنا الی احسن الحال

🔹جهان امروز با رویدادها و اتفاقات متعددی روبرو است و بی تردید سرعت تحولات و تغییرات ناشی از فناوری، تاثیر شگرفی بر جوامع و زندگی مردم می گذارد.

🔹سال ۱۴۰۲ با وجود همه سختی‌‎ها و دشواری‌های ناشی از جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی به پایان رسید و خداوند منان را شاکریم که ایران اسلامی به همت تلاشگران عرصه تولید و تجارت همچنان در مسیری رو به جلو و پیشرفت در حال حرکت است.

🔹سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت خارجی کشور در سالی که گذشت اهدافی همچون توسعه صادرات غیرنفتی، گسترش بازارهای صادراتی، متنوع‌سازی شرکای تجاری، پیگیری انعقاد پیمان‌ها و موافقت‌نامه‌های تجاری با کشورهای هم‌پیمان تجاری را در دستور کار قرار داد و در این مسیر با همراهی دولت محترم و پیگیری فعالان تولید و تجارت کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذشت.

🔹در سال پیش رو نیز با تاسی به سیاستهای کلان نظام و دولت مردمی و تاکید بر صادرات غیرنفتی به عنوان پیشران توسعه همه جانبه کشور، به یاری حق، با اقتدار و عزمی راسخ در مسیر توسعه تجارت و رفع موانع پیش روی تجار و فعالان اقتصادی ‌‌پیش خواهیم رفت.

🔹امید است که در سایه رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و استقامت و تلاش مردم شریف ایران اسلامی، به زودی شاهد موفقیت ها و پیشرفت ها به خصوص در حوزه اقتصادی باشیم.

به امید سربلندی ایران اسلامی

مهدی ضیغمی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران

http://tejaratava.ir/?p=123045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.