• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
مهندس جزایری مدیر پروژه کلر آلکالی خبر داد:

تکمیل زنجیره و افزایش سبد محصولات پتروشیمی غدیر با شروع پروژه کلر

  • کد خبر : 122315
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
تکمیل زنجیره و افزایش سبد محصولات پتروشیمی غدیر با شروع پروژه کلر
مدیر پروژه کلر آلکالی شرکت پتروشیمی غدیر گفت: پروژه مهم کلر در لیست پروژه‌های شرکت پتروشیمی غدیر قرار گرفته است که تاثیر قابل توجهی در تکمیل زنجیره، افزایش سبد محصولات و قطع وابستگی خوراک این شرکت خواهد داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر، مهندس جزایری مدیر پروژه کلر آلکالی در مصاحبه‌ای گفت: شرکت پتروشیمی غدیر جهت کاهش ریسک‌های تولید پی‌وی‌سی، افزایش سبد محصولات و افزایش چشمگیر حاشیه سود از محل محصولات جانبی پروژه کلر، ایجاد فرصت‌های شغلی و نهایتاً تکمیل زنجیره و قطع وابستگی خوراک خود پروژه کلر را در لیست پروژه‌های خود قرار داده است.

جزایری با اشاره به روند اجرایی پروژه گفت: پس از ارزیابی و مطالعات امکان‌سنجی  این پروژه شروع شد و پتروشیمی غدیر  وارد مسیر توسعه‌ شد. تیم پروژه با سرعت به اخذ تمام مجوزهای مورد نیاز از جمله موافقت اصولی، مجوز محیط زیست و هرگونه مجوزهای مورد نیاز جهت اجرای پروژه مبادرت و تمامی را اخذ نمودند. 
مدیر پروژه کلر آلکالی پتروشیمی غدیر ادامه داد: امروز با انتشار آگهی شناسایی پیمانکاران با مدل EP+S, این پروژه در مدار فعالیت قرار گرفت و انشالله با سرعت، دقت و همت ادامه خواهد یافت و فرایند آن پیش خواهد رفت و در کمترین زمان به نتیجه نهایی خواهیم رسید.

http://tejaratava.ir/?p=122315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.