• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
در دومین دوره جایزه صهبا

صبا فولاد خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت

  • کد خبر : 122152
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
صبا فولاد خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت
در دومین دوره جایزه صهبا و همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت های برتر در صندوق بازنشستگی کشوری، تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران صندوق‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه برگزار شد.

در بخش شرکت‌های «شایسته تقدیر» این همایش، از شرکت‌ صبا فولاد خلیج فارس در زمینه صنعت تولید فلزات پایه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

ابراهیم جانقربانیان عضو هیأت مدیره و معاون بازرگانی شرکت‌ صبا فولاد خلیج فارس با حضور در این آیین، لوح تقدیر شرکت‌ صبا فولاد خلیج فارس را دریافت کرد.

گفتنی است؛ صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در ایران و از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صبا انرژی) است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

http://tejaratava.ir/?p=122152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.