• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

رادیو آوای ایران زمین، رادیوی اختصاصی بانک ایران زمین

  • کد خبر : 12165
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
رادیو آوای ایران زمین، رادیوی اختصاصی بانک ایران زمین
بانک ایران زمین، با هدف ایجاد یک ارتباط دو سویه با مخاطبین بانک و استفاده از فرصتهای شبکه های اجتماعی اقدام به راه اندازی یک رادیوی اینترنتی کرده است.

این رادیو در طول هفته چهار برنامه ثابت رو تولید و به مخاطبین خود ارائه می کند.

این برنامه ها شامل:

برنامه جذاب شعبه خیابان ۲۴: که در واقع یک مجله عصرگاهی است که سعی می کند با پرداختن به موضوعات روز پاسخگوی دغدغه های مخاطبین خود باشد و همچنین لحظاتی شاد را برای آنها به ارمغان بیاورد.

برنامه بسته خبری: این برنامه در روزهای دوشنبه پخش میشه و مهمترین اخبار بانک ایران زمین در هفته گذشته برای شما بیان می کنه. 

اما برسیم به برنامه پر مخاطب صبحانه بانکی، که روزهای سه شنبه شنوندگان پرو پا قرص خودش رو داره. این برنامه سعی می کنه به موضوعات روز از یک زاویه متفاوت نگاه کنه.

چهارشنبه های ما هم خالی نیست، دو برنامه در روزهای چهارشنبه برای شما تدارک دیده شده که به صورت یک هفته در میان به اونها پرداخته میشه.

برنامه بانکی که محوریت اون مسائل بانکی و همچنین خدمات بانک ایران زمین هست و گاهی هم به موضوعات مطرح در شبکه بانکی می پردازه.

برنامه دوم هم برنامه کافه بانک هست. که یک برنامه ادبی و فرهنگی هست که با نگاه به ادبیات، فیلم، شعر و اخبار حوزه فرهنگ که گوش دادنش خالی از لطف نیست.

رادیو آوای ایران زمین به فراخور مناسبت ها هم سعی می کنه در کنار شما باشه و با تولید ویژه برنامه های مناسبتی خودش لطف در کنار شما بودن رو از دست نده.

در پایان هم باید بگم این رادیو هر هفته با برگزاری مسابقات در برنامه های مختلف خودش شما رو به رقابت با دوستانتون دعوت می کنه.

شما می تونید برنامه های این رادیو رو از صفحه اختصاصی این رادیو در همراه بانک ایران زمین، همچنین صفحه https://radio.izbank.ir گوش کنید. ضمنا با دنبال کردن صفحه اختصاصی این رادیو در اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/radio.ava.izbank در جریان برنامه ها و مسابقات این رادیو قرار بگیرید.

http://tejaratava.ir/?p=12165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.