• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برگزاری رویداد هم‌بند به همت مرکز نوآوری نکسترا

  • کد خبر : 121531
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
برگزاری رویداد هم‌بند به همت مرکز نوآوری نکسترا
چهارمین رویداد ارائه به سرمایه‌گذاری نکسترا و نمایشگاه جانبی آن روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی (تالار قلم) به همت مرکز نوآوری نکسترا برگزار شد.

علیرضا ملاحتی – به گزارش تجارت آوا، حامد عبودی معاون اجرایی مرکز نوآوری نکسترا در حاشیه این رویداد گفت: امروز رویداد هم‌بند اجرا می‌شود که به معنی شبکه ارتباطی ما با استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران است. از این رو این نام را انتخاب کردیم که احساس می‌کنیم این شبکه سازی و ارتباط است که در اکوسیستم نوآوری می‌تواند مثمر ثمر باشد. امروز اختتامیه فیس کاپ را داریم که این رویداد در حوزه بازشناسی چهره با چالش دیپ فیک است. صبح نیز دمودی نکسترا را داشتیم و تیم‌هایی که پیش شتاب دهی شدند ارائه معرفی داشتند. تعداد آنها ۹ تیم بود و برای سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری و شتاب دهنده‌ها ارائه خود را داشتند تا بتوانند جذب سرمایه کنند.

وی در خصوص روند انتخاب تیم‌ها گفت: ما از تابستان فراخوان را شروع کردیم و ارزش گذاری و ارزشیابی موشکافانه انجام شد و از ۷۰ تیم به ۱۰ تیم رسیدیم و امروز ارائه ۹ تیم را داشتیم و امیدواریم هم خودمان به صورت شخصاً برای سرمایه‌گذاری ورود کرده و هم به صورت کین‌لس انجام شود و هم به صورت سرمایه‌گذار بیرونی این کار صورت پذیرد.

عبودی در مورد روند اجرای این رویداد گفت: صبح امروز آقای دکتر سجادی مدیرعامل مجموعه نکسترا سخنرانی داشتند و پس از آن آقای دکتر سجادی نیری رئیس هیئت مدیره انجمن وی‌سی ایران سخنرانی داشته و پس از آن پنلی با ۴ مهمان با دبیری پنل آقای باستانی معاون توسعه کسب و کار نکسترا و حضور خانم دکتر مشکات اسدی مدیرعامل وی‌سی‌آن گروه کسب و کارهای نوین آن ، آقای حسین مفاخریان آنجلین وستور کارایا و مدیرعامل پردازش تصویر کمان، آقای احسان نوری مدیرعامل استارتاپ استودیو چیننوا و آقای کیوان محیط مافی مدیرعامل دیجی نکست حضور داشتند انجام شد.

وی در خصوص سرمایه‌گذاران در این رویداد گفت: امروز بیش از ۵۰ سرمایه‌گذار از جنس وی‌سی و سی‌وی‌سی و شتاب دهنده در این رویداد حاضر هستند.

http://tejaratava.ir/?p=121531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.