• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بازدید جمعی از مدیران ارشد استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو

  • کد خبر : 121181
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
بازدید جمعی از مدیران ارشد استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو
بازدید جمعی از مدیران ارشد استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، بازرس کل ،مدیر کل صنعت، معدن و تجارت به همراه مدیر کل گمرک استان چهار محال بختیاری از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بازدید نمودند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری درابتدای این بازدید ضمن تشریح شرایط حاکم بر این شرکت و ارائه توضیحات مبسوط درخصوص موفقیت ها و افتخارات کسب شده توسط شرکت ورق‌خودرو در سال رشد تولید و مهار تورم افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از جایگاهی ویژه در زنجیره ارزش فولاد کشور برخوردار است و با تولید محصولات کیفی گالوانیزه و تأمین حداکثری نیاز صنعت خودروسازی کشور،نقشی ارزنده درخودکفایی صنعت استراتژیک خودروسازی کشور ایفا نموده است.

سپس محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: وجود انگیزه و اراده پولادین در شرکت ورق خودرو ستودنی و مایه مباهات استان چهارمحال و بختیاری است.

وی اضافه کرد: با وجود تنگناهای موجود و تحریم های ظالمانه بین المللی و مشکلات ناشی از آن،کسب پی درپی مدارج تعالی و ثبت رکوردهای متعدد تولید در شرکت ورق خودرو نشان از توانمندی های عظیم در این شرکت دارد.

در ادامه رحمتی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ضمن تاکید بر این نکته که شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پرچم دار و نگین درخشان صنعت استان چهارمحال وبختیاری است،ابراز امیدواری نمود حمایت های همه جانبه و پشتیبانی های لازم از این مجموعه پیش رو افزایش یابد.

عبدالهی مدیرکل گمرک استان نیز برای ایجاد سهولت در امر صادرات محصولات شرکت ورق خودرو و نیز ترخیص هرچه سریعتر کالاهای مورد نیاز این شرکت اعلام آمادگی نمود. تقوی بازرس کل استان چهار محال بختیاری نیز حرکت شرکت ورق خودرو و رشد تولید در این شرکت را در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری توصیف نمود.

سپس میهمانان از خط تولید شرکت ورق خودرو بازدید نمودند و از نزدیک با روند تولید ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور آشنا شدند.

http://tejaratava.ir/?p=121181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.