• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تندیس زرین سرآمدی را کسب کرد

  • کد خبر : 121160
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تندیس زرین سرآمدی را کسب کرد
در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با کسب امتیاز، تندیس زرین سرآمدی را کسب کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عصر روز گذشته ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، مراسم پایانی دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت، پروفسور باقر ساروخانی، مدیران عامل سازمان‌ها و صنایع و شماری از فعالان ارتباطی و نیز قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA)، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، برگزار شد.

در این آیین، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با کسب ۷۱۰ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان بر اساس مدل QMPR در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، حایز “تندیس زرین سرآمدی” شد.

همچنین در بخشی از این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. 
در این پیام، رئیس IPRA، روابط‌عمومی‌ها را بیش از گذشته، ایفاگر نقشی بنیادین در همه جنبه‌های روابط فردی، میان‌فردی، اجتماعی و سازمانی دانست که باید همواره و هوشمندانه، به سمت برتری و سرآمدی بیشتر گام بردارند و روز به روز بر کیفیت و اثربخشی فعالیت‌ها، اضافه کنند.
تقدیر از یک عمر دستاوردهای علمی پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران نیز از بخش‌های دیگر این مراسم بود. 
وی با اشاره به اینکه سرآمدان معماران توسعه پایدار هستند، گفت: به تک تک شما برگزیدگان تبریک می‌گویم. سرآمدی در روابط عمومی، انطباق هر روزه ما با دنیای جدید است. متاورس، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و تکنولوژی‌های جدید، تحول در ارتباطات را بیش از پیش به وجود می‌آورند و سرآمدان روابط‌عمومی، بخشی از این تغییر آینده را رقم می‌زنند.

http://tejaratava.ir/?p=121160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.