• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

انتخابات مظهر جمهوریت و تجلی اراده مردم است

  • کد خبر : 120845
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
انتخابات مظهر جمهوریت و تجلی اراده مردم است
مهندس حیدرنیا مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز در پیامی به مناسبت فرا رسیدن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمعه ۱۱ اسفندماه مردم ایران را به حضوری پرشور و آگاهانه در این عرصه مهم دعوت کرد.

«مهندس حیدرنیا مردم را به حضوری پرشور در انتخابات دعوت کرد»

✅ مهندس حیدرنیا مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز در پیامی به مناسبت فرا رسیدن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمعه ۱۱ اسفندماه مردم ایران را به حضوری پرشور و آگاهانه در این عرصه مهم دعوت کرد.

✅ وی در این پیام با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: انتخابات، مظهر جمهوریت و تجلی اراده مردم است و در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، همواره مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود، نقشی اساسی داشته است.

✅ مهندس حیدرنیا با بیان اینکه انتخابات پیش رو از اهمیتی ویژه برخوردار است، اظهار داشت: این دوره از انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و نیازمند عزمی راسخ و همتی بلند برای عبور از چالش‌ها و دستیابی به افق‌های روشن پیش رو است.

✅ وی با تأکید بر ضرورت حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخاباتی پرشور، آگاهانه و با بصیرت، ضامن آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی خواهد بود.

✅ مهندس حیدرنیا در ادامه به برخی از ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: مردم باید با انتخاب فردی اصلح، زمینه را برای پیشرفت و آبادانی کشور فراهم کنند.

✅ وی همچنین از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر برگ زرینی در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم بزنند.

✅ مهندس حیدرنیا در پایان ابراز امیدواری کرد که با حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، شاهد انتخاباتی باشکوه و در شان ملت ایران باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=120845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.