• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پتروشیمی شیراز در صدر برگزیدگان جشنواره ملی قاف قرار گرفت

  • کد خبر : 120640
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
پتروشیمی شیراز در صدر برگزیدگان جشنواره ملی قاف قرار گرفت
شرکت پتروشیمی شیراز در پنجمین دوره جشنواره ملی مسئولیت اجتماعی قاف که در تاریخ 5 اسفند 1402 برگزار شد، به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره معرفی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز : شرکت پتروشیمی شیراز در پنجمین دوره جشنواره ملی مسئولیت اجتماعی قاف که در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره معرفی شد.

این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و تجلیل از شرکت های پیشرو در این زمینه، با حضور جمعی از مقامات و فعالان حوزه مسئولیت اجتماعی در تهران برگزار شد.

در این دوره از جشنواره، شرکت های برتر در ۱۰ محور اصلی شامل تعهد به توسعه پایدار، اقتصاد و کارآفرینی، آموزش و فرهنگ، سلامت و بهداشت، محیط زیست، عدالت اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب پذیر، حاکمیت شرکتی و پاسخگویی، نوآوری و خلاقیت و همچنین برند مسئول مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر اساس آرای هیئت داوران، شرکت پتروشیمی شیراز به دلیل تعهد و اهتمام به ایفای نقش موثر در زمینه مسئولیت های اجتماعی خود، در محور “تعهد به توسعه پایدار” به عنوان برگزیده انتخاب شد.

این شرکت در سال های اخیر با اجرای طرح های متعددی در زمینه های مختلف از جمله حمایت از طرح های آموزشی و فرهنگی، مشارکت در برنامه های عمرانی و آبادانی، کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمند، حفظ محیط زیست و توسعه پایدار و ارتقای سلامت و بهداشت جامعه، گام های موثری در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود برداشته است.

کسب عنوان برگزیده جشنواره ملی قاف توسط شرکت پتروشیمی شیراز، نشان دهنده تعهد و اهتمام این شرکت به توسعه پایدار و ارتقای سطح رفاه جامعه می باشد.

http://tejaratava.ir/?p=120640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.