• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
معاون وزیر اقتصاد:

محصولات جدید بانک‌های قرض‌الحسنه، در راستای خدمت به مردم است

  • کد خبر : 120627
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
محصولات جدید بانک‌های قرض‌الحسنه، در راستای خدمت به مردم است
معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، گفت: بانک‌های قرض‌الحسنه در راستای خدمت به مردم، طرح‌ها و محصولات جدیدی را طراحی می‌کنند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور «سید علی روحانی» معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره، «مصطفی عبدلی» رئیس اداره سازمان و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از مدیران، از مشتریان ارزنده و سفیران قرض‌الحسنه در استان یزد تجلیل شد.

در این مراسم، دکتر «سید علی روحانی» معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اظهار داشت: از ابتدای تأسیس بانک‌های قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در شاخص‌های عملکردی و استانداردهای بانکداری، عملکرد بسیارخوبی را ثبت کرده‌ است.

وی بیان کرد: بانک‌های قرض‌الحسنه با دریافت کم‌ترین کارمزد فعالیت می‌کنند، در حالی‌که بانک‌های تجاری سعی بر افزایش کارمزد وام و خدمات خود را دارند.

«روحانی» با اشاره به اینکه در بانکداری قرض‌الحسنه نوآوری و خلاقیت جریان دارد، افزود: بانک‌های قرض‌الحسنه در راستای خدمت به مردم جامعه و بهره‌مند شدن همه افراد از وام‌های قرض‌الحسنه طرح‌ها و محصولات جدیدی را طراحی می‌کنند.

معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، خاطرنشان ساخت: وزارت امور اقتصادی و دارایی سعی می‌کند با تنظیم آیین‌نامه‌های جدید و تخصیص امتیازهای ویژه از مشکلات بانکداری قرض‌الحسنه بکاهد و برای توسعه این بانک‌ها برنامه‌ریزی کند.

http://tejaratava.ir/?p=120627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.