• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

توسعه فیزیکی شعب در تضاد با فعالیت برخط نیست

  • کد خبر : 120601
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
توسعه فیزیکی شعب در تضاد با فعالیت برخط نیست
سرپرست مدیریت هماهنگی شعب و امور نمایندگان و کارگزاران گفت: توسعه فیزیکی شعب بیمه رازی در سطح کشور در راستای ارائه خدمات به لحظه به بیمه گذاران است و این موضوع منافاتی با توسعه خدمات برخط ندارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، هشتاد و هشتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی شرکت بیمه رازی در حالی برگزار شد که حسین پایندانی- سرپرست مدیریت هماهنگی شعب و امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه رازی مهمان آن بود.

در این رویداد پایندانی بیان کرد: در ماه‌های انتهایی سال یکی از مهم ترین دغدغه شرکت‌های بیمه ارائه خدمات به‌روز، پرداخت خسارت و بازاریابی است که یکی از راه‌های دستیابی به اهداف و دغدغه‌های مطرح شده، توسعه فیزیکی شعب شرکت در راستای ارائه خدمات پس از فروش است.

او ادامه داد: در حال حاضر تقاضای بیمه گذاران در صنعت بیمه دریافت به لحظه خدمات در زمینه مشاوره، صدور و پرداخت خسارت است که این مهم در نهایت منجر به کاهش هزینه‌های مرتبط با بیمه برای بیمه گذاران خواهد بود، از این رو شرکت بیمه رازی با توزیع خدمات خود حتی در شهرهای غیر از مرکز استان هزینه‌های بیمه گذاران را کاهش می‌دهد.

سرپرست مدیریت هماهنگی شعب و امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه رازی با تاکید بر اینکه تاکید شرکت ارائه خدمات به‌لحظه به بیمه گذاران است، یادآور شد: توسعه شعب به صورت فیزیکی در تعارض با رشد و توسعه فعالیت‌های برخط شرکت نیست و فعالیت‌های برخط شرکت بیمه رازی به‌گونه‌ای طراحی و اجرایی شده است که تاثیر منفی بر فعالیت نمایندگان و شبکه فروش نداشته باشد.

پایندانی با اشاره به اینکه سهم شرکت‌ها و کارگزاری‌های برخط در فروش بیمه‌های شرکت بیمه رازی تنها ۴ درصد است، یادآور شد: در سال گذشته شهرهای هدف و مهم هر استان مورد بررسی قرار گرفت که ۱۸ شهرستان به عنوان محل جدید ارائه خدمات شرکت بیمه رازی انتخاب شد.

او ادامه داد: انتخاب خدمات در هر شعبه متناسب با اقلیم هر شهر و نیاز بازار متفاوت خواهد بود و این موضوع در حالی مورد نظر است که شرکت بیمه رازی از ارائه خدمات واحد توسط شعب خود غافل نخواهد شد.

 سرپرست مدیریت هماهنگی شعب و امور نمایندگان و کارگزاران خاطرنشان کرد: برنامه توسعه‌ای شرکت بیمه رازی از میانگین صنعت در زمینه توسعه شعب و شبکه فروش بالاتر است.

پایندانی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم شرکت در سال ۱۴۰۲ رشد شرکت و نمایندگی‌های حقوقی بود که این مهم در سال جاری محقق شد و در کنار آن نمایندگان در چهار رتبه با اختیارات متفاوت درجه بندی شده‌اند و این موضوع عامل رشد بیش‌تر فعالیت شبکه فروش خواهد بود.

او در انتها از رشد وصول مطالبات شرکت و تاثیر آن بر ارائه خدمات به ‌لحظه به بیمه گذاران خبر داد و گفت: نماینده محوری و ارائه خدمات به لحظه برای تمام ارکان شرکت بیمه رازی مهم است و این موضوع را در ارائه خدمات به نمایندگان همچون ارائه بیمه درمان می‌توان مشاهده کرد.

http://tejaratava.ir/?p=120601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.