• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکی بر مبنای عقلانیت است

  • کد خبر : 120443
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکی بر مبنای عقلانیت است
آیت‌الله «علیرضا اعرافی» گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکی خِردمحور است و عملکرد این بانک در برطرف کردن نیازهای مادی اقشار نیازمند، ستودنی است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این بانک در خصوص ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکی بر مبنای عقلانیت است و عملکرد این بانک در برطرف کردن نیازهای مادی اقشار نیازمند، بسیار با ارزش و ستودنی است.

عضو شورای نگهبان قانون اساسی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان یزد، کرامت نفس انسان را اولویت زندگی بشر و اساس قرض و احکام قرض‌الحسنه دانست و گفت: یکی از مصادیق رعایت این شأن، سرعت عمل مناسب بانک در پرداخت وام و آسان‌سازی ضمانت است، عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این زمینه مطلوب است و باید تقویت شود.

آیت‌الله «اعرافی» بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همکاری با سایر کشورهای اسلامی می‌تواند نقشی بسیار مفید و کارگشا ایفا کند و این نشان از برنامه‌ریزی دقیق این بانک دارد.

پرداخت وام بدون مراجعه به شعبه

در ادامه «امیر حسینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان یزد با بیان اینکه عملکرد این بانک در شبکه بانکی کشور کم‌نظیر است، افزود: ارائه خدمات آنلاین و پرداخت وام بدون ضامن از مزیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۶۹هزار فقره وام به مشتریان در استان یزد پرداخت شده که بیش از ۱۲هزار فقره آن بدون ضامن بوده است.

«حسینی» افزود: با راه‌اندازی سامانه پرداخت وام آنلاین تمام مراحل پرداخت وام به صورت الکترونیکی و غیرحضوری توسط متقاضی ثبت می‌شود و بانک نیز بعد از بررسی مدارک مشتریان، اقدام به پرداخت وام می‌کند.

مدیر شعب بانک در استان، گفت: سقف وام فوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ۵۰۰ میلیون ریال است که به دلیل سهولت دریافت، عدم دریافت وثیقه و ضامن، استفاده از امضای الکترونیک و احراز هویت غیرحضوری در دهمین همایش سالیانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، موفق به دریافت جایزه بخش «مسئولیت‌های اجتماعی» جشنواره دکتر نوربخش شد.

http://tejaratava.ir/?p=120443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.