• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد:

احداث حدود یک میلیون متر مربع سازه در هشت سال

  • کد خبر : 120187
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
احداث حدود یک میلیون متر مربع سازه در هشت سال
علی فرج‌زاده‌ها، مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین‌اجتماعی در مراسم روز مهندس، از احداث حدود یک میلیون متر مربع سازه در سازمان تأمین‌اجتماعی طی هشت سال گذشته خبر داد و گفت: تمامی مراحل ساخت این ابنیه از اخذ مجوز تا طراحی نقشه و ساخت و تحویل در هشت سال انجام شده که حجم بسیار زیادی است. حدود 70 درصد این عملکرد مربوط به مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی است که خدمات درمانی رایگان به بازنشستگان و بیمه‌شدگان محترم ارائه می‌کنند و 30 درصد دیگر مربوط به بخشهای اداری و رفاهی است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین‌اجتماعی در آیین گرامی‌داشت روز مهندس، در جمع مهندسان سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن تبریک نیمه شعبان و تولد حضرت حجت ابن الحسن (عج)، روز مهندس را به تمامی مهندسان این سازمان تبریک گرفت و افزود: روز پنجم اسفند ماه، زادروز دانشمند، ریاضی‌دان، منجم و هندسه‌دان بزرگ، خواجه نصیرالدین توسی است که در چنین روزی، در پنجم اسفندماه سال ۵۹۷ هجری قمری در شهر توس، دیده به جهان گشود و مسیر پر افتخاری را در عمر پربرکت ۷۵ ساله خود، طی کرد. 
مهندس علی فرج‌زاده‌ها افزود: از این رو، در اوایل دهه هفتاد خورشیدی در تقویم رسمی کشورمان، زادروز این دانشمند بزرگ، که در علوم ریاضی و هندسه سرآمد زمانه خود بود، به درستی به نام روز مهندس نامگذاری شد. به این مناسبت در چنین روزی، در تمامی حوزه‌های مهندسی کشورمان مراسمی برگزار می شود و از این رو، ما نیز این روز بزرگ و خاص را خدمت همکاران محترم در حوزه فنی و مهندسی و عمران سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک ویژه عرض می‌کنیم. امیدواریم در سازمان تأمین‌اجتماعی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مهندسی واقعی باشیم و بتوانیم با استفاده از علم روز و تخصص خودمان به بیمه‌شدگان و بازنشستگان محترم سازمان تأمین‌اجتماعی خدمت کنیم.
مدیرکل فنی مهندسی سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: در بازه هشت ساله گذشته، برای ساخت و ساز حدود یک میلیون متر مربع سازه در سازمان تأمین‌اجتماعی، مجوزهای مورد نیاز اخذ و طراحی‌ها انجام شد و پروژه‌ها اجرا و تکمیل و تحویل شد. در حوزه صنعت ساختمان، احداث حدود یک میلیون متر مربع سازه، عدد قابل توجهی است که بتوان این حجم از ساخت و ساز را در چنین بازه زمانی، از ابتدا تا انتها شروع کنیم و بسازیم و پشتیبانی کنیم و تحویل بدهیم. حدود ۷۰ درصد این عملکرد مربوط به مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی است که خدمات درمانی رایگان به بازنشستگان و بیمه‌شدگان محترم ارائه می‌کنند و ۳۰ درصد دیگر مربوط به بخشهای اداری و رفاهی است.
در بخش دیگری از مراسم روز مهندس در سازمان تأمین‌اجتماعی، مهندسان حاضر به طرح مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند. در انتهای این مراسم از مهندسان برگزیده با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

http://tejaratava.ir/?p=120187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.