• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تشریح برنامه‌های دکتر موسی احمدزاده کاندیدای دکترای تخصصی اقتصاد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

  • کد خبر : 120154
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
تشریح برنامه‌های دکتر موسی احمدزاده کاندیدای دکترای تخصصی اقتصاد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
دکتر موسی احمدزاده کاندیدای دکترای تخصصی اقتصاد دانشگاه تبریز، عضو هیئت نمایندگان و نایب رئیس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با کد انتخاباتی ۱۲۴۶ با شعار دیپلماسی اقتصادی رفاه خانواده، نگاه استراتژیک، رفتار دیپلماتیک و توسعه پایدار با ۲۰۰ صفحه برنامه که در دانشگاه تبریز تحلیل شده است در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ۱۴۰۲ حضور خواهد داشت.

علیرضا ملاحتی – به گزارش تجارت آوا، دکتر موسی احمدزاده کاندیدای دکترای تخصصی اقتصاد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری گفت: دوستان و همکاران اینجانب که سربازان اقتصادی هستند تاکید بر حضور اینجانب در مجلس داشتند چون ما فراجناحی هستیم و جزو هیچ جناحی نیستیم و آنها در ما دیدند که در حوزه اقتصادی فردی از جنس تولید اقتصاد هستم و درد مردم را می‌دانم و پس از ۴۰ سال یک نفر از جنس حوزه اقتصاد و سلامت به مجلس ورود پیدا کند و این توان را در من دیدند که به مجلس معرفی کردند و شورای محترم نگهبان نیز ما را تایید کردند و آنها تاکید دارند چهره جدید و پدیده مجلس خواهید بود.

احمدزاده ادامه داد: ما حاضریم با هر نماینده‌ای که برنامه‌ای مثل من دارد که مزیت رقابتی ما این برنامه است مناظره بگذاریم چون ما ۲۰۰ صفحه برنامه داریم و بر مبنای دیپلماسی اقتصادی، رفاه خانواده، نگاه استراتژیک، رفتار دیپلماتیک و توسعه پایدار تنظیم شده و پشت آن ارتباط دانشگاه و صنعت است و با یک تیم ۵۰ نفری تنظیم شده است که پژوهشی و صادرات محور نیز می‌باشد. رویکرد آن برای رفاه خانواده و سفره‌های کارگران و خانواده می‌باشد.

وی ادامه داد: چرا وضعیت ارزش پول ما اینگونه است، برای همین مردم باید تصمیم بگیرند یک بار بصورت جدی به صحنه بیایند و این بازی را عوض کنند مردم هر چقدر بخواهند رای ندهند افراد قبلی به مجلس برمی‌گردند و این اتفاق‌ها تکرار خواهد شد. چرا پول ملی ما ضعیف می‌شود اگر در حوزه اقتصادی به نخبگان اقتصادی که شایستگی بارز دارند اجازه ورود بدهند و اگر اقتصاددانان واقعی ما ریل گذاری درست در این ایران انجام دهند فساد را از بین خواهیم برد. توزیع عدالت درست را ایجاد می‌کنیم باید تاکید کنم چیزی به نام ارز ترجیحی در اقتصاد معنا ندارد باید اقتصاد آزاد و رفاه محور باشد و البته چگونه به پایین دست جامعه کمک کنیم، باید از درآمدهای حاصل از تولید، صادرات و غیره به قشر پایین دست جامعه کمک کرد و آنها را تحت پوشش قرار دهیم. برای اینکه به ثبات اقتصادی برسیم می‌توانید به ما اعتماد و اطمینان کنید. حتماً باید ارز تک نرخی شود و در عرضه و تقاضای بازار آن را مشخص کند. و چطور این تغییر ایجاد می‌شود با آمدن مردم به میدان انتخابات و انتخاب فردی از جنس اقتصاد برای تغییرات قبلی، آن هم از بخش خصوصی که ما قبلاً آن را در طرح کازماپرایوت (تولید بدون کارخانه) نشان داده‌ و اثبات کرده‌ایم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از ۳۰ سال اینجانب در بخش خصوصی بوده‌ام دیپلماسی اقتصادی و روابط بین‌الملل مذاکره را بلد هستم رشته من phd اقتصاد بخش عمومیست‌ اگر توزیع عدالت به درستی شکل بگیرد همه چیز جایگاه خود را پیدا می‌کند و فساد از بین می‌رود، خصوصی‌سازی باید اتفاق بیفتد و دولت‌ها باید هدایتگر و نظارتگر باشند.

مردم به یک چهره جدید اعتماد کنند که تجربیات بسیار ارزشمند در حوزه سربازان اقتصادی ایران در صادرات و مگا پروژه‌ها دارند اعتماد و اطمینان کنند.

در ۵۰ سال گذشته اولین بار است که فردی از بخش خصوصی از هیئت نمایندگان اتاق ایران در این جایگاه حضور پیدا کرده است.

احمدزاده درباره انتخاب شعار خود گفت: چرا شعار اول ما دیپلماسی اقتصادی و رفاه خانواده است؟ یادمان باشد همه چیز اول ما خانواده است. متاسفانه کانون خانواده‌ها در ایران مناسب نیست و چرا برخی از آنها به هم می‌ریزند اگر اقتصاد خانواده‌ها قوی باشد ۸۰ درصد از مشکلات آنها برطرف خواهد شد، در واقع نمی‌شود با قواعد قدیمی در زمین جدید بازی کرد شما نمی‌توانید فقط با خودتان کار کنید و اگر بخواهید به جهان بپیوندید باید جهانی فکر کنید. ما در عمق استراتژیک ایران منافع ملی را در دیپلماسی اقتصادی در نظر می‌گیریم که در مذاکرات پیشرفته با کشورهای بزرگ جهان به صورت برد برد عمل کنیم، که ابتدا منافع ملت عزیزمان در نظر است و باید این میدان اقتصادی را به اقتصاددانان برجسته که بسیار تجربیات ارزشمند دارند داده شود. که علمی، پژوهشی و با دانش روز دنیا و آخرین دستاوردهای تکنولوژی روز دنیا از کشورهای موفق جهان بهره‌مند هستند و آورده بسیار خوبی برای کشور خواهند داشت سپرد.

در اصول مذاکره موضوعی داریم به نام متقاعد سازی ما باید بتوانیم افرادی که با تفکرات ما مشکل دارند را در مذاکرات پیشرفته متقاعد کنیم. البته تولید بسیار مقوله مهمی است آن هم صادرات محور بودن آن که فراتر از مرزها برود. ما باید بتوانیم قلب و ذهن مشتری‌های جهانی را با ذائقه و سلیقه‌های خودشان با این دیپلماسی جذب کنیم. و به توسعه پایدار برسیم و راهکار آن فرستادن ۳۰ نماینده شایسته از این منطقه به مجلس است و مردم به ما اعتماد کنند.

http://tejaratava.ir/?p=120154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.