• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ساختمان جدید شعبه دانش‌آموز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

  • کد خبر : 120033
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
ساختمان جدید شعبه دانش‌آموز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد
با حضور دکتر «محمدرضا محمودپناه» عضو هیأت مدیره و دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه ساختمان جدید شعبه دانش‌آموز (کد ۶۰۰۴) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در این مراسم دکتر «محمدرضا محمودپناه» عضو هیأت مدیره بانک، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکی جوان است و تلاش می‌کند مشتریان خود را در فضای رقابتی شبکه بانکی حفظ کند.

وی افزود: بازسازی ساختمان شعب به منظور بهبود رفاه و تقویت خدمت‌رسانی به مشتریان انجام می‌شود. افتتاح ساختمان جدید شعبه دانش‌آموز نیز می‌تواند سرآغازی برای افتتاح شعبه جدید در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

ساختمان جدید شعبه دانش‌آموز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

«محمودپناه» گفت: عملکرد این بانک در صنعت بانکداری موجب شده همه بانک‌ها به سمت پرداخت وام قرض‌الحسنه گام بردارند.

عضو هیأت مدیره با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شاخص رشد منابع، رتبه دوم را کسب کرده، بیان کرد: در ۲سال اخیر تعداد مشتریان این بانک از ۱۲ میلیون به بیش از ۱۶ میلیون نفر رسیده که نشان‌دهنده استقبال گسترده مشتریان از طرح‌ها و خدمات این بانک است.

وی تصریح کرد: عملکرد شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب منابع مطلوب است و در حال حاضر ۷۹ درصد از هدف پایان سال در استان محقق شده است.

رونمایی طرح‌های جدید بانک در سال آتی

در ادامه این مراسم دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک ضمن بیان اینکه ۱۵درصد جذب نقدینگی در استان کهگیلویه و بویر احمد عملکرد خوبی است، افزود:  مدیریت شعب بانک در استان در شاخص افتتاح حساب آنلاین و پرداخت وام آنلاین امتیاز ۶ از ۶ و در شاخص سفته الکترونیک امتیاز ۴ از ۴ را کسب کرده است.
وی با اشاره به اهمیت بازاریابی در حوزه مهریار و طرح جاری۲۲، بیان کرد: بانک‌های تجاری مدل کسب‌وکار خود را تغییر دادند و از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگوبرداری می‌کنند.

ساختمان جدید شعبه دانش‌آموز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عنوان کرد: با تلاش مرکز نوآوری بانک، چند طرح جدید در دستور کار است که در سال آینده رونمایی و اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر فعال کردن مشتریان راکد، تصریح کرد: خدمت به مشتریان و جامعه موجب افتخار است و نباید در خدمت به مشتریان کوتاهی صورت گیرد.

جذب ۲۰ سازمان در چارچوب طرح مهریار

همچنین «مهرداد آرمین» مدیر شعب بانک در استان، بیان کرد: تا کنون ۲۰ اداره و سازمان در استان به طرح مهریار بانک پیوسته‌اند که نشان‌دهنده استقبال گسترده مردم از طرح‌ها و خدمات این بانک است.

وی افزود: منابع شعبه دانش‌آموز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با رشد ۴۳درصدی نسبت به پایان سال گذشته به بیش از ۴۰۰۰میلیارد ریال رسیده است.

مدیر شعب بانک در استان، گفت: شعبه دانش‌آموز تا کنون بیش از ۳۲هزار فقره وام با رقم بیش از ۹۰۰۰ میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.

مشتریان می‌توانند برای مراجعه حضوری به شعبه دانش‌آموز(کد ۶۰۰۴) به آدرس یاسوج، میدان شهدا مراجعه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=120033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.