• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مدیر عامل بانک ملی ایران با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیدار کرد

  • کد خبر : 120018
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
مدیر عامل بانک ملی ایران با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیدار کرد
دکتر نجارزاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان از طراحی محصولات جدید بانکی متناسب با نیاز این استان خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها و مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با آیت‌الله مصطفی مَحامی نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات دهی بانک به آحاد مردم و فعالیت های گسترده برای اجرای برنامه های دولت و همچنین تبیین برنامه ها و شرایط نظام بانکی پرداخت.  

دکتر نجارزاده درابتدای این دیدارضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) با بیان اینکه  بانک ملی ایران در مسیر تقویت و توسعه همه جانبه طرح های زیربنایی و روبنایی کشور  برنامه ریزی کرده است، اظهارداشت: طراحی محصولات و خدمات جدید بانک ملی ایران از این پس متناسب با نیاز و خواسته های مشتریان در هر استان تولید می شود. 

دکتر نجارزاده درخصوص اجرای طرح وام قرض الحسنه مهربانی ملی گفت: بنا داریم این خدمت جدید را در این استان با تعهد و کارمزد صفر درصد برای رفع مشکلات مالی مردم پرداخت کنیم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بانک ملی ایران سهم بسیار بالایی در پرداخت وام خرد در شبکه بانکی برعهده دارد، افزود: در نیمه دوم سال با هماهنگی دولت و برنامه‌ریزی های صورت گرفته توانستیم بخش زیادی از محصولات بانک از جمله پرداخت وام های خرد و قرض الحسنه را در بستر خدمات غیرحضوری ارائه دهیم که براین اساس سامانه بله به عنوان یک پیام‌رسان گفت و گو محور امور مالی کاربرانش را به نحو مطلوب انجام می دهد.  

مدیرعامل بانک ملی ایران تحول دیجیتال در بانک را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با ایجاد تحول بانکداری دیجیتال، ارائه خدمات غیرحضوری تسهیل و تسریع می یابد.

وی با اشاره به این که تامین مالی طرح های زیربنایی کشور توسط بانک صورت می گیرد، افزود: توسعه خدمات غیر حضوری و سرعت بخشی به ارائه تسهیلات خرد از مهمترین برنامه  های بانک ملی ایران در سال جاری است.

دکتر نجارزاده در ادامه اضافه کرد: بانک به دنبال کسب سود نیست ولی سود بدست آمده را همواره صرف رفع نیازمندی مناطق محروم و توسعه طرح های زیربنایی و عمرانی کشور می کند.

نجارزاده با بیان این که اقدامات بانک باید همسو با تحولات صنعت بانکداری نوین در دنیا پیش رود، تصریح کرد: امسال با مولدسازی دارایی ها و جذب منابع جدید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به خلق بنگاه های جدید کمک های خوبی صورت گرفت.

وی در ادامه سخنان خود افزود:  بانک ملی ایران بزرگترین بانک کشور است و در حوزه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و خرد در بین بانک های کشور سهم بالایی دارد از اینرو طرح مهربانی ملی یکی از طرح های منحصر بفردی است که می تواند بخشی از درخواست ها و نیازهای مردم را  برای دریافت تسهیلات با نرخ کارمزد کم در استان سیستان و بلوچستان رفع نماید.

نجارزاده در ادامه گفت: این بانک تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه و دولت بکار می برد و در سال جاری عملکرد مناسبی در بخش تسهیلات خرد در راستای اشتغالزایی، ازدواج جوانان، فرزندآوری خانواده ها و … انجام داده است.

وی با بیان این که بانک ملی ایران از زمان تاسیس تاکنون در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قدم های سازنده و مطلوبی در توسعه کشور برداشته است، افزود: راهسازی، سدسازی، مدرسه سازی، ساخت بیمارستان، احداث مجموعه های ورزشی و …. بخشی از اقدامات و فعالیت های بانک در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و توسعه زیرساخت ها و طرح های عمرانی کشور است.

مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان سخنان خود رویکرد جدید بانک ملی ایران را نگرش حمایتی و تکمیل زنجیره ارزش دربخش تولید واشتغال برشمرد.

 نماینده مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان  نیز با تبریک فرارسیدن ایام نیمه شعبان،  پس از استماع گزارش مدیر عامل بانک ملی ایران ، ضمن قدردانی از اقدامات دلسوزانه و تلاش های بی وقفه انجام گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب مالی و تسهیلات دهی به آحاد جامعه به خصوص مناطق محروم کشور و اقشار ضعیف و آسیب دیده، گفت: خدمت صادقانه و تسهیل گری در امور مردم اجر زیادی نزد خدا دارد.

وی در ادامه به سرعت بخشی در امور پرداخت وام ازدواج و گسترش وام اشتغالزایی اشاره کرد و از مدیران خواست تا برای حمایت از مردم این منطقه در امور پرداخت وام های قرض الحسنه همراه با مساعدت، تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از بومی سازی محصولات بانک ملی ایران متناسب با نیاز هر استان گفت: 

تسهیل و تسریع در ارائه وثایق و پرداخت وام قرض الحسنه در استان با کارمزد صفر درصد برای حل مشکلات مردم و نیازمندان از جمله خبرهای خوبی است که بدون تردید ماندگار و مایه خیر و برکت خواهد شد.

آیت‌الله مصطفی مَحامی در ادامه گفت: معتقدم قطار پیشرفت و سازندگی در استان با همراهی و همکاری بانک شتاب می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در پایان این دیدار بر سرمایه گذاری بانک و همچنین تسهیل در امور ارائه تسهیلات به مردم تاکید کرد.

http://tejaratava.ir/?p=120018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.