• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
در سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد؛

تشکیل کانون نمایندگان بیمه رازی در آینده نزدیک

  • کد خبر : 119844
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
تشکیل کانون نمایندگان بیمه رازی در آینده نزدیک
رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان تهران بیمه رازی از تشکیل کانون نمایندگان این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تشکیل انجمن‌های صنفی هم صدایی نمایندگان را به همراه داشت و عامل افزایش ارتباط شبکه فروش و ستاد شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، هشتاد و هفتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی با محوریت عملکرد انجمن‌های صنفی با حضور محسن حاج میرزا علی اکبر برگزار شد، در این رویداد حاج میرزا علی اکبر به عنوان نماینده بیمه رازی و رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان تهران گفت: در سال ۱۳۹۶ انجمن صنفی استان تهران با هدف انتقال نظرات نمایندگان و شبکه فروش به ستاد در قالب یک صدای واحد تشکیل شد.

او با اشاره به اینکه دوره دوم این انجمن به روزهای انتهایی خود نزدیک می‌شود بیان کرد: تشکل صنفی در هر حوزه و صنفی یک ضرورت است زیرا هم صدایی و وجود یک صدای واحد در پیشبرد اهداف و رفع برخی معضلات، کارآمد و تاثیرگذار است.

این نماینده بیمه رازی خاطرنشان کرد: زمانی یک تشکل تاثیرگذار و قوی‌تر خواهد بود که تعداد اعضای بیشتری داشته باشد.

حاج میرزا علی اکبر گفت: شورای نمایندگان و شبکه فروش صنعت بیمه در ماه‌های گذشته تشکیل شده و بیمه مرکزی آن را به رسمیت می‌شناسد و این در حالی است که در برخی از تصمیمات و جلسات بیمه مرکزی اعضای این شورا حضور دارند.

او یادآور شد: شبکه فروش بیمه رازی نیاز به یک کانون سراسری دارد و در برنامه‌های آینده این کانون تشکیل خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان تهران، خاطرنشان کرد: توقع آن است که شرکت بیمه رازی در زمان ارائه کد نمایندگی، انجمن صنفی را معرفی کنند زیرا انجمن به اطلاعات نمایندگان جدید دسترسی ندارند.

این نماینده شرکت بیمه رازی گفت: انجمن‌ها به دلیل آنکه از نمایندگان و شبکه فروش تشکیل شده‌اند، اطلاعات به‌روز و شرایط خاص بازار را به لحظه اطلاع دارند، از این رو تصمیمات ستاد می‌تواند به لحظه و متناسب با نیاز بازار باشد.

او ادامه داد: در سال ۱۳۹۶ ساختار مشخص و واحدی برای ارتباط با مدیران ستادی وجود نداشت و با ایجاد این انجمن، ارتباط نمایندگان و مدیران ستادی تقویت شد و اقدامات خاصی صورت گرفت، از این موارد می‌توان به بازگشت سپرده تجمیعی از محل کارمزد نمایندگان اشاره کرد.

حاج میرزا علی اکبر با اشاره به اینکه مدیران ستادی بیمه رازی در بسیاری از ابلاغیه‌ها از نظرات انجمن استفاده می‌کنند. بیان کرد: انجمن صنفی در کنار ارائه خدمات به نمایندگان به دنبال ارائه خدمات رفاهی به خانواده اعضا است که این مهم با افزایش تعداد اعضای انجمن تسهیل خواهد شد که در این رابطه می‌توان به افزایش سقف تعهدات درمانی برای اعضای خانواده نمایندگان اشاره کرد.

http://tejaratava.ir/?p=119844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.