• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد:

برنامه های هشتگانه ایمیدرو برای تحقق چشم انداز هدف صفر

  • کد خبر : 119486
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
برنامه های هشتگانه ایمیدرو برای تحقق چشم انداز هدف صفر
مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان برای تحقق چشم انداز هدف صفر، 8 برنامه را در سال 1403 دنبال می کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امیر ولدخانی با بیان این مطلب اظهار داشت: مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو با همکاری واحدهای زیرمجموعه و وابسته، دستیابی به چشم انداز هدف صفر را به عنوان یکی از مهمترین سیاست های این سازمان پیگیری و برنامه هایی برای تحقق آن در سال آتی تدوین کرده است.
وی افزود: تدوین نظام نامه یکپارچه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و ابلاغ آن، تدوین و اجرای برنامه توانمندسازی کارشناسان حوزه HSE در سطح واحدهای تابعه با اجرای برنامه آموزش منطقه ای، اجرای طرح توانمندسازی پیمانکاران این حوزه و همچنین، اجرای طرح های پژوهشی، از جمله این برنامه هاست.
مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو با اشاره به دیگر برنامه های این سازمان طی سال آینده در راستای تحقق چشم انداز هدف صفر، تصریح کرد: توسعه فناوری های نوین در آموزش، از جمله این برنامه‌هاست که براساس آن، قرار است از فناوری واقعیت مجازی برای کارشناسان و بازرسان ایمنی و کارگران معادن زیرزمینی زغال سنگ و ساخت شبیه ساز ایراتوری بیل مکانیکی استفاده شود.
وی ادامه داد: تمرکز بر اجرای برنامه های بهبود واحدهای مرتبط، برگزاری نخستین دوره مسابقات علمی، عملیاتی آتش نشانان معادن و صنایع معدنی منتخب کشور و نیز توانمندسازی و ارتقای دانش ایمنی معادن زغالسنگ با برگزاری دوره های بین المللی، بخش دیگری از برنامه های ایمیدرو در راستای هدف مذکور است.

http://tejaratava.ir/?p=119486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.