• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 117923
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۴
پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
22 بهمن نماد افتخار مردمی مومن، انقلابی و آگاه است که در کمال شجاعت و صداقت، علیه طاغوت زمان شوریدند و با همت و وحدت کلمه به پیروزی رسیدند.

بدینسان در اوج جاهلیت قرن بیست، خورشید ایمان از ایران طلوع کرد و دل‌های مستعضعفان و مظلومان جهاد را امیدوار نمود. شایسته است، در این روز بزرگ، یاد شهدای پاک انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب را گرامی بداریم که اگر رشادت‌ها و تدابیر آن‌ها نبود، پرچم استقلال و آزادی در کشور عزیز ما به اهتزاز درنمی‌آمد.
ما وظیفه داریم ارزش انقلاب اسلامی را بدانیم و در قبال آن مسئولانه عمل کنیم. مسئولیت امروز ما کار مجاهدانه در حوزه اقتصاد و رفع موانع اقتصاد مقاومتی و تولید داخل است. باید بتوانیم همانند حوزه‌های دیگر، کشور خود را از نظر اقتصادی نیز به مرحله ای برسانیم که چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، هرکس از هرجای دنیا به این کشور نگاه کرد، معجزه‏ی اسلام را در سازندگی یک کشور و ملت به چشم خود ببیند.
برای این مهم باید گام‌هایی استوار و منظم برداریم و با برنامه‌ریزی و پایبندی به اصول حرفه‌ای، وظایف خود را به‌درستی انجام دهیم.
اینجانب به عنوان نماینده خانواده بزرگ صباانرژی، چهل‌وپنجمین سال طلوع آزادی را به ملت شریف جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و از خداوند منان، علو درجات شهدا و امام راحل و طول عمر مقام معظم رهبری را مسالت می‌نمایم. امید است چنانچه تاکنون شاهد دستاوردهای انقلاب اسلامی بودیم، شاهد شکوه اقتصادی ایران اسلامی باشیم.
علیرضا زمان‌پور
مدیرعامل هلدینگ صباانرژی

http://tejaratava.ir/?p=117923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.