• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
برای نخستین بار؛

همایش جامع گردشگری سلامت برگزار می شود

  • کد خبر : 117755
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
همایش جامع گردشگری سلامت برگزار می شود
نخستین همایش جامع گردشگری سلامت ، هم زمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار می شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران محمد رضا کریم زاده ، سرپرست دفتر محصولات دانش بنیان و خدمات فنی مهندسی سازمان توسعه تجارت از برگزاری نخستین همایش جامع گردشگری سلامت ، هم زمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

وی هدف از برگزاری این همایش را بررسی وضعیت صنعت گردشگری سلامت کشور و ارایه راهکارهای علمی و عملی جهت ارتقاء میزان درآمد های ارزی و افزایش سهم این حوزه در سبد صادراتی کشور عنوان کرد.

وی محورهای این همایش را هر دو حوزه گردشگری پزشکی و گردشگری تندرستی اعلام کرد و افزود: این رویداد بستری برای ارایه تحقیقات و مقالات تهیه شده توسط پژوهشگران و صاحب نظران این حوزه در ۱۲ موضوع ذیل دو محور اصلی یاد شده فراهم می آورد.

کریم زاده همچنین با دعوت از فعالان و اندیشمندان این عرصه برای حضور موثر در رویداد مذکور ، از رویکرد و توجه ویژه سازمان توسعه تجارت ایران به گردشگری سلامت و همکاری با سایر دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برای توسعه این بخش خبر داد.

نخنستین همایش جامع گردشگری سلامت ایران توسط وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزشی پزشکی ، سازمان توسعه تجارت ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب طی روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه سال جاری ، هم زمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران برگزار می شود.

http://tejaratava.ir/?p=117755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.