• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
در بازدید از غرفه مجتمع طرح‌های اکتشافی سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

بزرگترین معدن طلا در سیستان و بلوچستان معرفی می‌شود

  • کد خبر : 117641
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
بزرگترین معدن طلا در سیستان و بلوچستان معرفی می‌شود
مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان در حاشیه نمایشگاه معدن و صنایع معدنی زاهدان از معرفی بزرگترین معدن طلا در استان سیستان و بلوچستان بر اساس مطالعات و اکتشافات اخیر خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان، مصطفی مولوی مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی از مدیران استانی عنوان کرد: اهم فعالیت‌های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان سیستان و بلوچستان در وهله اول ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغال پایدار است.

وی افزود: همدلی و هم‌افزایی کلیه نهادهای دولتی در رفع موانع تولید و چابکی و تسریع فعالیت‌ها از جمله ملزوماتی است که به رونق اقتصادی استان منجر می‌شود.

مولوی همچنین درباره ماموریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: استفاده حداکثری از پتانسیل‌های استان با احداث کارخانه‌های فرآوری و تشکیل زنجیره تامین در دستور کار ویژه شرکت قرار دارد.

وی ادامه داد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد با افزایش توان اکتشافی خود در استان به خصوص در مناطق جنوبی، بزرگترین معدن تولید طلا با مطالعات انجام شده و با اکتشافات اخیر معرفی خواهد شد.

مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان در پایان تصریح کرد:‌ در حال حاضر با جذب بزرگترین سرمایه‌گذار بخش خصوصی، شرایط برای ورود دیگر شرکت‌های خصوصی هم در این استان فراهم شده است.

http://tejaratava.ir/?p=117641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.