• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت عید بزرگ مبعث

  • کد خبر : 117617
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت عید بزرگ مبعث
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است :

بیست و هفتم ماه رجب سال سیزده قبل از هجرت برابر با روزی است که سید کائنات و اشرف الناس هستی به عنوان آخرین فرستاده پروردگار عالمیان برگزیده شد تا پیام وحدانیت را به اهل زمین ابلاغ کند و رخت خرافه و جهل را از این جهان برچیده گرداند. خاتم الانبیاء آمد تا پایانی شود بر رنج جوامع آن زمان از خُرافه‌گرایی، هوس‌پرستی و جهل پیشگی و خاتمه ای باشد بر وضع نابسامان مردم آن دوران.
به راستی که ربوبیت حق تعالی در نبوت رسولی که رحمت للعالمین است متجلی می گردد. پیامبری که واسطه فیض و رحمت و لطف خداوند متعال برای جهانیان است.
با تدّبر در سیره پیامبر اعظم به مسئله حُسن خلق آن حضرت به عنوان برجسته ترین ویژگی کامل‌ترین اسوه راستین بشریت پی می بریم. شخصیتی دلسوز، صمیمی و مهربان نسبت به همه مردم؛ و در پرتو تخلّق به همین رفتار کریمانه بود که دل‌های گمراه بسیاری شیفته مکتب آسمانی اسلام شد.
اینجانب بعثت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) ، روز طلوع عقلانیت و برانگیختن اندیشه های پاک را به کارکنان عزیز و ولایتمدار شرکت ملی حفاری ایران تبریک گفته و از پروردگار متعال سعادت و سلامت همه همکاران گرامی و خانواده های محترم آنان را در پرتو الطاف حضرت حق طلب می نمایم.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

http://tejaratava.ir/?p=117617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.