• امروز : دوشنبه - ۷ اسفند - ۱۴۰۲
2

فجر ملی/ پاسخگویی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به سوالات مشتریان

  • کد خبر : 117437
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
فجر ملی/ پاسخگویی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به سوالات مشتریان

همزمان با ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،حمید رضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران و هیات همراه در مرکز ارتباط مردمی این بانک حضور یافتند و در ارتباط مستقیم و بی واسطه تلفنی،به سوالات و دغدغه های مشتریان پاسخ دادند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هیات همراه در راستای تکریم مشتریان و ارتباط بی واسطه با مشتریان، پاسخگوی سوالات و مشکلات آنان درباره موضوعات انفورماتیک و خدمات الکترونیکی بانک بودند.

مختاریان در این بازدید طی سخنانی گفت:بانک ملی ایران دارای بیشترین مشتری خرد در کشور است و از این رو تعداد تماس تلفنی مشتریان با این مرکز در مقایسه با سایر بانک ها، قابل مقایسه نیست.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مرکز ارتباط مردمی بانک،تاکید کرد:روند ارتباط در این مرکز نیاز به بازمهندسی دارد از این رو باید با ایجاد«سی.آر.ام بازاریابی  و پشتیبانی» و مرکز «سرویس سنتر» در راستای پاسخگویی موثر و پویا به مشتریان به منظور افزایش رضایت عمومی  و جذب مشتریان طلایی اقدام کرد.

مختاریان ادامه داد:مرکز ارتباط مردمی،خط مقدم بانک ملی ایران است و بدون تقویت آن نمی توان رضایت مشتریان را کسب کرد.

مهدی علی آقایی رئیس اداره کل توسعه سیستم ها نیز امروز  به همراه معاونان و کارشناسان پاسخگوی سوالات مشتریان بودند.

گفتنی است مرکز ارتباط مردمی بانک با هدف هر چه مفیدتر شدن ارتباط مشتریان و بانک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر،امکان گفت و گوی مستقیم مدیران و مشتریان را فراهم کرده است.

علاوه بر این، کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۱ پاسخگوی مشکلات مشتریان در رابطه با خدمات ارائه شده از سوی بانک هستند.در این باره مشتریان می توانند با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ ، تماس حاصل کنند.

http://tejaratava.ir/?p=117437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.