• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

فجر ملی/ وام ازدواج بانک ملی ایران طی ده ماه به بیش از ۱۲۵ هزار جوان ایرانی رسید

  • کد خبر : 117065
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
فجر ملی/ وام ازدواج بانک ملی ایران طی ده ماه به بیش از ۱۲۵ هزار جوان ایرانی رسید

پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در تمامی شعب بانک ملی ایران در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران به شمار می آید، براین اساس از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ ، تعداد ۱۲۵ هزار و ۳۵۵ جوان ایرانی زندگی مشترک خود را با وام ازدواج بانک ملی ایران آغاز کرده اند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، طی ۱۰ ماه گذشته با پرداخت  وام قرض الحسنه ازدواج، زوج های بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.

بر این اساس، طی ۱۰ ماه اخیر بانک ملی ایران مبلغی به ارزش بالغ بر ۲۵۶ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است که با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی، به طور متوسط ۴۱۷ نفر روزانه از این تسهیلات بهره مند شده اند.

بانک ملی ایران در همین مدت تعداد ۱۴۱ هزار و ۱۷۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۸۸ هزار و ۳۰۷۲ میلیارد ریال به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است، با پرداخت‌های انجام شده، اکنون ۲۷ هزار متقاضی در صف دریافت این وام قرار دارند. این در حالی است که بانک ملی ایران طی یک ماه اخیر و فقط در دی ماه تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۸ فقره وام ازدواج پرداخت کرده است که این اقدام نشان از گام بلند بانک ملی ایران در مسیر ایفای مسئولیت های اجتماعی است .

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی همین مدت پرداخت یک سوم از کل وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی برعهده داشته است.

http://tejaratava.ir/?p=117065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.