• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پیام مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت آغاز دهه فجر و چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 116851
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
پیام مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت آغاز دهه فجر و چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با صدور پیامی،فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیشگاه ملت شریف ایران، همکاران، سهامداران، ذینفعان محترم و مشتریان عزیز پست ‌بانک ‌ایران تبریک عرض نمود.

متن پیام دکتر شیری به این شرح است: 
دگر بار برگ‌های تقویم انقلاب اسلامی به طلوع فجر خود رسید و یادآور رشادت‌ها و شهادت‌های سلحشورانی شد که در سایه‌ی همبستگی، حماسه‌ایی بزرگ را آفریدند. حماسه‌ایی که با عنایت و هدایت مقتدرانه‌ی حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست تا پشتوانه‌ی اراده‌ی راسخ یک ملت آرمان گرا و آزادی خواه باشد.
 اینک در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پر شور ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان به عنوان دستاورد مهم انقلاب، امید است با بهره گیری از ظرفیت های عظیم نیروی جوان، مومن و تحول خواه شاهد شکوفایی و بالندگی بیش از پیش کشور در عرصه های گوناگون علمی، اقتصادی، فرهنگی و صنعتی باشیم.
 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه انقلاب اسلامی، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیشگاه ملت شریف ایران، همکاران، سهامداران، ذینفعان محترم و مشتریان عزیز پست ‌بانک ‌ایران تبریک عرض کرده و از درگاه خدواند بزرگ سرافرازی ایران و ایرانی را خواستاریم.

بهزاد شیری

مدیر عامل پست بانک ایران

http://tejaratava.ir/?p=116851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.