• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صنایع مس شهید باهنر

  • کد خبر : 116749
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صنایع مس شهید باهنر
حجت الاسلام رحمانی معاون امورحقوقی و مجلس وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، ملکی مدیرکل امور استانها و مصباح مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از مس باهنر بازدید و با مدیران این مجموعه نشست برگزار کردند.

حجت الاسلام رحمانی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشگران این عرصه گفت: مدیران کارشناسان و کارگران سخت کوش مس شهید باهنر برای پویایی چرخه صنعت ایران اسلامی تلاش می‌کنند و این تلاش شایسته تقدیر است.

وی همچنین با تاکید بر اهداف دولت سیزدهم ، خاطرنشان کرد:دولت، دولت کار و کرامت است و همه دست به دست هم داده اند تا امروز شاهد تک رقمی شدن نرخ بیکاری باشیم .

حجت الاسلام رحمانی عنوان کرد :در دولت سیزدهم تسویه بدهی انباشته ١٠۶ هزار میلیارد تومانی به شبکه های بانکی بابت استقراض دولت های قبلی انجام شده و همچنان دولت در تلاش است روند رو به رشد شاخص های اقتصادی را ادامه دهد.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد:دولت و همه تصممیم گیران از جمله دست‌اندرکاران وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بنا دارند در بحث سرمایه‌گذاری و ارتقاء بخش صنعت تا جایی که ظرفیتها اجازه می‌دهد در کنار صنعت و صنعت گران باشند و این بخش را ارتقا دهند.

مصباح مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست ضمن تشکر از کارگران و مدیران مس باهنر ، این شرکت را از شرکتهای تراز اول و بزرگ کرمان دانست و گفت : رضایتمندی کارگران این شرکت و عملکرد تولید و سود آن دلیل روشنی بر مدیریت خوب در مس باهنر است که باید از آن تقدیر کرد.

در این نشست سیدحسین صابری رئیس هیئت مدیره مس باهنر نیز گزارشی از وضعیت تولید و فعالیتهای مس باهنر ارائه کرد و با تاکید بر روند رو به رشد فعالیتهای شرکت، افزود : در صنایع مس باهنر تمرکز ویژه‌ای برای بومی سازی و رفع نیاز قطعات، با تکیه بر پتانسیل داخلی و توان ساخت داخل بوجود آمده که بحمدلله تاکنون بخشی از نیازها را مرتفع و بخشهای دیگر نیز درحال انجام است.

وی با بیان فعالیت شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی، سرمایه گذاری در بخش های زیربنایی و درمانی را ازجمله این فعالیتها عنوان کرد و افزود : ساخت مدرسه ۹ کلاسه در شهر راین ، اهدا دستگاه اکوکاردیوگرافی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص)که متعلق به تامین اجتماعی است و عمده مراجعین آن افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و همچنین کمک به مرکز توانبخشی کودکان در بیمارستان باهنر از جمله این تلاش‌ها بوده است.

روابط عمومی مس شهید باهنر

http://tejaratava.ir/?p=116749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.