• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
گزارش فعالیت 10 ماهه در سامانه کدال نشان داد:

عملکرد درخشان شرکت بیمه ملت با رشد ۸۱ درصدی در حق بیمه صادره

  • کد خبر : 116476
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
عملکرد درخشان شرکت بیمه ملت با رشد ۸۱ درصدی در حق بیمه صادره
بیمه ملت بار دیگر با رقم زدن رشد 81 درصدی در حق بیمه صادره در 10 ماهه سال‌جاری، در ردیف بهترین شرکت‌های خصوصی بیمه‌ای از این حیث قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت طی دوره ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰/۱۰/۱۴۰۲ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۴۴,۵۸۶,۱۳۲ میلیون ریال حق بیمه صادره داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد افزایش داشته است.

این شرکت با سرمایه ثبت شده ۳۰,۶۵۷,۲۱۳ میلیون ریال، در این مدت تراز مثبت ۱۲۶ درصد را ثبت کرده و توانسته است نسبت خسارت خود را در این مدت به ۴۴ درصد برساند. در حالی نسبت خسارت متوسط صنعت بیمه بر اساس آمار متشر شده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ حدود ۵۳ درصد بوده است.

بر اساس گزارش عملکرد ماهانه شرکت بیمه ملت منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۴,۳۷۵,۵۲۶ میلیون ریال نیز حق بیمه صادره داشته که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش داشته است.

شرکت بیمه ملت در این ماه نیز تراز مثبت ۷۷ درصد را ثبت کرده است.

این عملکرد قابل توجه شرکت بیمه ملت در ۱۰ ماهه سال جاری نشان از رشد و شکوفایی این شرکت در صنعت بیمه کشور دارد.

از سوی دیگر، شرکت بیمه ملت در ۱۰ ماهه سال جاری، در زمینه‌های مختلف بیمه‌ای، از جمله بیمه‌های اتومبیل، عمر، آتش‌سوزی، درمان و مسئولیت، رشد قابل‌توجهی داشته است، این امر نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای خدمات بیمه‌ای در کشور و همچنین اعتماد بیمه‌گزاران خرد و کلان به این شرکت بیمه‌ای است.

با توجه به این عملکرد، انتظار می‌رود که شرکت بیمه ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۲ خود نیز به نتایج درخشانی دست یابد.

http://tejaratava.ir/?p=116476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.