• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تشریح خدمات متمایز بانک توسعه صادرات ایران در کارگاه آموزشی الماسان

  • کد خبر : 116146
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
تشریح خدمات متمایز بانک توسعه صادرات ایران در کارگاه آموزشی الماسان

کارگاه آموزشی آشنایی با طرح الماسان شامل مجموعه خدمات و تسهیلات متمایز و جامع بانک توسعه صادرات ایران در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران در این برنامه که با حضور معاونین اعتبارات و بین الملل ، مدیرامور شعب و برخی دیگراز مدیران ستادی بانک ، مدیران عامل شرکت صرافی ، تامین سرمایه تمدن ، صندوق پژوهش و نوآوری شریف و کارگزاری تمدن برگزار شد، هرکدام از حوزه های مختلف به تشریح جزئیات مرتبط با این طرح پرداختند.
اشاره به ظرفیت های عملیاتی و اجرایی شرکت صرافی، تببین خدمات این شرکت به مشتریان، مدیریت وجوه عملیاتی تراستی و مباحث مرتبط با بازارمبادله ارز و طلا از جمله محورهایی بود که توسط بوالحسنی مدیر عامل شرکت صرافی بانک ارائه شد.
ساعدی فر معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران، به تشریح بسته اعتباری جدید بانک با توجه به تغییر سیاست های بانک پرداخت و ابعاد مختلف تسهیلات ریالی و ارزی این بانک را برای حاضران ارائه کرد.
وی با اشاره به این نکته که پذیرش ضمانت نامه، رکن اصلی انتشار اوراق مرابحه است گفت: برای صدور این ضمانتنامه ها در بانک تسهیلات جدیدی فراهم شده است.
حمیدرضا معبودی معاون بین الملل بانک توسعه صادرات با اشاره به این موضوع که طرح الماسان ترکیبی از خدمات ارائه شده بانکی است که بصورت کلان به شرکت‌های مختلف اعطا می شود، گفت: برای این منظور در بانک توسعه صادرات تفاهم نامه هایی با شرکت‌های هلدینگی منعقد و همه تسهیلات و خدمات بانکی ارائه شده در این تفاهم نامه متمرکز می شود.
وی از کاهش هزینه های فعالان اقتصادی به عنوان یکی از رویکردهای اساسی این طرح نام برد ودر انتهای سخنان خود سایر خدمات بانکی ارائه شده به مشتریان خاص و عام را برای حاضران تبیین کرد.

در ادامه این کارگاه میثم خدابخشی نماینده شرکت تامین سرمایه تمدن نیز خدمات این شرکت را ارائه کرد.
معرفی ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه ، مزایای تامین مالی از طریق بازار ، معرفی پروژه های دارای قابلیت تامین مالی، ارکان انتشار اوراق تامین، ویژگی های شرکت های متقاضی تامین مالی و شرایط ضمانت در اوراق تامین مالی از مهم ترین محورهای ارائه شده توسط شرکت تامین سرمایه تمدن در این جلسه بود.
در ادامه نمایندگان شرکت کارگزاری تمدن و شرکت راهبران اقتصادی آرمان نیز به چگونگی ارائه خدمات خود در راستای این طرح پرداختند.

پس از ارائه های انجام شده در کارگاه آموزشی، مدیران و نمایندگان شرکت‌های تابعه به پرسش ها و ابهامات طرح شده توسط شرکت کنندگان پاسخ دادند.

http://tejaratava.ir/?p=116146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.