• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
در سفر وزیر صمت و هیات همراه به ازبکستان صورت پذیرفت؛

همکاری های شرکت ملی مس با وزارت زمین شناسی و معدن ازبکستان

  • کد خبر : 115926
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
همکاری های شرکت ملی مس با وزارت زمین شناسی و معدن ازبکستان

به دنبال سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به ازبکستان، شرکت ملی صنایع مس ایران با وزارت زمین شناسی و معدن ازبکستان در خصوص همکاری در حوزه معدن و اکتشافات مذاکره کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت  که در راس هیاتی به منظور توسعه روابط تجاری به تاشکند سفر کرده بود با هدف تدوین نقشه راه توسعه روابط تجاری و اقتصادی نشست‌هایی را با مسئولان عالی‌رتبه این کشور برگزار کرد.

دکتر غلامرضا ملاطاهری معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران نیز به نمایندگی از شرکت ملی صنایع مس در این سفر وزیر صمت را همراهی کرد.
در این سفر مقرر شد بین شرکت ملی صنایع مس ایران با وزارت زمین‌شناسی و معدن ازبکستان در ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه اکتشاف، استحصال مس و کانی‌های ارزشمند از سوی جمهوری اسلامی ایران همکاری هایی صورت پذیرد.
لازم به ذکر است، در این سفر«مهدی ضیغمی»رئیس سازمان توسعه تجارت، «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل و نقل، «سیدمحمد موسوی» معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات و «رضا محتشمی‌پور» معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت ایران و همچنین مدیران عامل شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمعی از مدیران شرکت های بخش خصوصی حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=115926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.