• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا خبر داد:

آغاز تولید گازهای برودتی توسط شرکت سازه گسترسایپا

  • کد خبر : 115638
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
آغاز تولید گازهای برودتی توسط شرکت سازه گسترسایپا
مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا گفت: احداث اولین و بزرگترین واحد تولید گازهای برودتی مختص صنعت خودرو و لوازم خانگی توسط شرکت سازه گسترسایپا در دست اقدام قرار گرفته است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، مهرداد معلمان گفت: شرکت سازه گسترسایپا به منظور احداث اولین و بزرگترین واحد تولید گازهای برودتی مختص صنعت خودرو و لوازم خانگی اقدام به احداث شرکتی در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای چهار هزار متر مربع کرده که زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

او با اشاره به توسعه کسب و کارهای جدید در گروه سایپا گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی که از صنایع با تکنولوژی بالا و کاربردی به شمار می رود ضمن تامین نیازهای صنعت خودرو کشور، می توانیم بازار خوبی در زمینه نیازهای صنعت لوازم خانگی و سایر صنایع ایجاد کنیم که با این اقدام توسعه ای، اشتغال پایدار را نیز رقم خواهیم زد.

معلمان تصریح کرد: بیشترین مصرف این نوع گاز علاوه بر صنعت خودرو درحوزه غیرخودرویی شامل یخچال، فریزر و کمپرسورها است که سازگاری بالای زیست محیطی را دار هستند.

مدیرعامل سازه گسترسایپا تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در این حوزه و حمایت های مدیریت ارشد گروه که مسئولیت های جدیدی را برعهده  شرکت سازه گستر به عنوان مدیریت زنجیره تامین نهاده است، در فاز دوم راه اندازی این واحد تولیدی ضمن افزایش ظرفیت تولید و تامین نیازهای داخلی می توانیم بخشی از نیازهای ارزی مورد نیاز را از طریق صادرات این محصول تامین کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=115638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.