• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان ، حضرت علی (ع) و روز پدر

  • کد خبر : 115551
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۱۷
پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان ، حضرت علی (ع) و روز پدر
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن زادروز ولادت امیر مومنان علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:
سیزدهمین روز از ماه پر خیر و برکت رجب فرا می رسد که به حکم تورّق تقویم مصادف با میلاد پر برکت مولود کعبه و شاهد محراب حق، حضرت علی(ع) است. آزاد مردی که سلاله «کوثر» را امتداد بخشید و مبدأ زنجیره اتصال امامت به نبوت شد تا چراغ مصطفوی درهمه تاریخ روشن نگاه داشته شود.
بزرگ مردی که سرور و سرآمد عدالت ، حق گویان و حق جویان عالم بود. صاحب کلام فاخری که الحق ناطق دین و مالک شمشیر برنده حق علیه باطل که قاهرترین افراد در مقابل قوم ظالمین و متواضع ترین مردم در برابر مظلومان و یتیمان بود.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه پدران آسمانی فرارسیدن فرخنده سالروز میلاد باسعادت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب (ع) و روز پدر را به پیروان راستین آن امام همام به ویژه حفارمردان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران تبریک عرض نموده و برای همه دلیرمردان ایران زمین که خالصانه در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم فعالیت می کنند سعادت،سلامت و بهروزی روزافزون را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

http://tejaratava.ir/?p=115551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.