• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
افشین کیانی در مراسم امضا تفاهم نامه ایجاد تحول دیجیتال خبر داد:

به کارگیری همه ظرفیت‌های پالایش گاز هویزه خلیج فارس در اجرای پروژه‌های فناورانه

  • کد خبر : 115416
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
به کارگیری همه ظرفیت‌های پالایش گاز هویزه خلیج فارس در اجرای پروژه‌های فناورانه
افشین کیانی مدیرعامل پالایش گاز هویزه خلیج فارس در مراسم امضا تفاهم نامه ایجاد تحول دیجیتال با شعار PGPIC 4.0 گفت: خوشحالیم به عنوان شرکت نوپا از ابتدا با شاکله دیجیتال اقدام به رشد سازمانی کرده و از به کارگیری همه ظرفیت‌های این شرکت در اجرای پروژه‌های مختلف فناورانه خبر داد.

به گزارش تجارت آوا، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص به کارگیری ظرفیت‌های فناوری‌های نوین اطلاعاتی مانند IIOT و هوش مصنوعی و ایجاد تحول دیجیتال و قرار گرفتن در بین ۱۰ کشور برتر این حوزه و با تاکید مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس مبنی بر ایجاد تحول دیجیتال در همه بسترهای صنعتی و غیرصنعتی گروه، یکپارچه‌سازی نظام  اطلاعات و ایجاد زیرساخت‌های امن ارتباطی، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس میزبان امضا تفاهم نامه همکاری شرکت توسعه فناوری مدبران خلیج فارس با سه شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس، شرکت پتروشیمی اروند و مبین انرژی خلیج فارس و با موضوع پیاده‌سازی تحول دیجیتال در ۷ محور کلان بود.

شرکت توسعه فناوری مدبران خلیج فارس که اولین و تنها شرکت تخصصی تحول دیجیتال در کشور می‌باشد به عنوان بازوی اجرایی گروه خلیج فارس تاسیس و اقدام به اجرای پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، تحول دیجیتال و امنیت اطلاعات در سطح گروه نموده است.

در این مراسم حسن نشان زاده مقدم معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه ضمن تاکید بر لزوم همکاری همه شرکت‌ها اعم از تولیدی و طرح ها، مدیریت‌های ستادی، ابراز امیدواری کرد که با اجرای این قبیل پروژه‌ها جایگاه جهانی گروه ارتقا یابد.

مهدی قربانی، معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط همکاران مدیریت فناوری اطلاعات و سامانه‌های کسب و کار گروه با بیان اینکه امروزه اداره صنایع کلان بدون نیل به اهداف دیجیتال امکان پذیر نیست، از دستور جدی دکتر علی عسکری در خصوص همکاری همه مدیران و شرکت‌ها و اجرای پروژه‌های این حوزه خبر دادند.

مهدی غیناقی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری مدبران خلیج فارس نیز با بیان اینکه تیم‌سازی‌های تخصصی در خصوص اجرای پروژه‌ها صورت گرفته و بررسی‌های شرکت‌های گروه نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های بالا در این حوزه می‌باشد. ایشان با تکیه بر حفظ امنیت اطلاعات در شرایط کنونی آینده صنعت پتروشیمی را در گروی تحول دیجیتال دانستند.

در ادامه افشین کیانی مدیرعامل پالایش گاز هویزه خلیج فارس نیز با بیان اینکه خوشحالیم که به عنوان شرکت نوپا از ابتدا با شاکله دیجیتال اقدام به رشد سازمانی خواهیم نمود، از به کارگیری همه ظرفیت‌های این شرکت در اجرای پروژه‌های مختلف فناورانه خبر داد.

امضا تفاهم نامه همکاری حسن ختام این مراسم بود.

http://tejaratava.ir/?p=115416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.