• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو خبر داد:

دریافت گواهینامه مدیریت پسماند ایمپاسکو از شهرداری منطقه

  • کد خبر : 115229
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
دریافت گواهینامه مدیریت پسماند ایمپاسکو از شهرداری منطقه

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو با اشاره به اقدامات ستاد تهیه و تولید در زمینه ایمنی و همچنین حفظ محیط زیست از دریافت گواهینامه مدیریت پسماند در حوزه محیط زیست خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، پرهام خواجه پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به لزوم انجام مدیریت پسماند در محیط‌های اداری در این باره توضیح داد: با توجه به تعداد بالای کارکنان در شرکت‌ها و ادارات ستادی، از جمله اقدامات مهمی که هر شرکتی در راستای حفظ محیط زیست می‌تواند انجام دهد، مدیریت پسماند است.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه ششم توسعه و نیز پیاده سازی نظام مدیریت سبز در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، موفق به دریافت گواهینامه مدیریت پسماند از شهرداری منطقه ۶ تهران شدیم.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمپاسکو عنوان کرد: هدف آن است که ضمن حفظ شرایط موجود، گام‌های بلندتری در عرصه صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار برداریم و با حمایت‌های مدیران ارشد شرکت و همکاری سایر واحدها پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشیم.

وی ادامه داد: کاهش آلودگی محیط زیست با رعایت قوانین و استانداردها و راهکارهای صحیح در این زمینه از مزایای مدیریت پسماند است که ایمپاسکو به عنوان گامی در جهت توسعه پایدار در پیش گرفته است.

http://tejaratava.ir/?p=115229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.