• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

فولادمبارکه دومین شرکت برتر ایران در زمینه سودآوری و ارزش افزوده شد

  • کد خبر : 115052
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
فولادمبارکه دومین شرکت برتر ایران در زمینه سودآوری و ارزش افزوده شد

شرکت فولاد مبارکه در بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات آهنی، رتبه دوم در شاخص ارزش افزوده، سودآوری و ارزش بازار، رتبه هشتم در شاخص فروش و رتبه سوم در اشتغال‌زایی را به خود اختصاص داد و موفق به دریافت لوح تقدیر این همایش شد.

 بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما و با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، عباس علی آبادی وزیر صمت، جمعی دیگر از مسئولان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی برتر کشور برگزار شد.

در این همایش که با هدف تجلیل از شرکت‌های برتر ایران برگزار شد، شرکت فولاد مبارکه بر اساس گزارش گروه کارشناسی رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ و بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از رتبه‌بندی سال ۱۴۰۲، از میان ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات آهنی، رتبه دوم در شاخص ارزش افزوده، سودآوری و ارزش بازار، رتبه هشتم در شاخص فروش و رتبه سوم در اشتغال‌زایی را به خود اختصاص داد و موفق به دریافت لوح تقدیر این همایش شد.

همچنین در این همایش شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت پالایش نفت اصفهان، شرکت پالایش نفت بندرعباس، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت ایران خودرو، بانک ملت و بانک رفاه کارگران به عنوان شرکت‌های برتر در حوزه بالاترین فروش را کسب کردند.

همچنین شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، بانک ملت، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت گروه مپنا، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی تأمین و شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با عنوان برترین شرکت‌ها در حوزه بالاترین ارزش افزوده تجلیل شدند.

شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز با عنوان بالاترین ارزش بازار رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

شرکت ایران خودرو، شرکت سایپا، بانک ملت و شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان نیز با بیشترین اشتغال‌زایی رتبه‌های برتر این همایش را درو کردند.

شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و شرکت ملی صنایع مس ایران نیز با عنوان بیشترین سودآوری موفق به دریافت رتبه‌های برتر بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران را به خود اختصاص دادند.

منبع خبر: ایراسین

http://tejaratava.ir/?p=115052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.