• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
سرپرست مدیریت نظارت ایمپاسکو خبر داد:

در استخراج سنگ آهن معادن ایمپاسکو نسبت به برنامه پیشتاز بوده‌ایم

  • کد خبر : 115037
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
در استخراج سنگ آهن معادن ایمپاسکو نسبت به برنامه پیشتاز بوده‌ایم

سرپرست مدیریت نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از پیشتازی در استخراج معادن سنگ آهن وابسته به شرکت نسبت به برنامه هدف ۹ ماهه خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، قباد شاه‌کرمی سرپرست مدیریت نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران توضیح داد: در معدن گل گهر ۱ با استخراج بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن ۲۲ درصد نسبت به برنامه پیشتاز بوده‌ایم که این پیشتازی در تمامی معادن گل‌گهر اتفاق افتاده است.

وی افزود: معدن گل گهر ۲ با استخراج بیش از ۱.۵ میلیون تن ۶۹ درصد، گل گهر ۳ با استخراج حدود ۱۲ میلیون تن استخراج ۷۳ درصد، گل گهر ۴ با حدود ۴ میلیون تن استخراج ۱۴۲ درصد و گل گهر ۵ با بیش از ۲.۵ میلیون تن استخراج ۷۲ درصد نسبت به برنامه ۹ ماهه خود پیشتاز بوده‌اند.

شاه‌کرمی ادامه داد: همچنین معدن جلال آباد با بیش از ۳.۵ میلیون تن ۵ درصد، میشدوان با حدود ۶۴۰ هزار تن ۴۱ درصد، معدن گلمنده با استخراج بیش از ۱ میلیون تن ۴۴ درصد و معدن ۱۳C با بیش از ۱۲۰ هزار تن استخراج ۲۰ درصد از برنامه سال جاری تا پایان سه ماهه سوم پیشتاز بوده‌اند.

وی درباره تولید در مجتمع‌های تحت نظر مدیریت نظارت شرکت ایمپاسکو طی ۹ ماهه سال جاری عنوان کرد: در مجتمع فسفات اسفوردی حدود ۳۷ هزار تن کنسانتره آهن و بیش از ۷۰ هزار تن کنسانتره فسفات تولید کرده‌ایم که تولید نسبت به برنامه ۹ ماهه ۵۳ درصد افزایش داشته است.

سرپرست مدیریت نظارت ایمپاسکو همچنین تاکید کرد: در مجتمع سرب نخلک با تولید بیش از یک میلیون تن نسبت به برنامه ۹ ماهه، ۳۳ درصد افزایش تولید داشته‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با مجتمع نفلین سینیت کلیبر، تجهیزات کارخانه فرآوری در این مجتمع نیز در حال نصب است که تا حدود قابل ملاحظه‌ای منجر به افزایش تولید خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=115037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.