• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
سرپرست مدیریت اکتشاف ایمپاسکو خبر داد:

ثبت بالاترین میزان حفاری اکتشافی ایمپاسکو در ۵ سال اخیر

  • کد خبر : 114887
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
ثبت بالاترین میزان حفاری اکتشافی ایمپاسکو در ۵ سال اخیر

سرپرست مدیریت اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از ثبت بالاترین میزان حفاری اکتشافی طی ده ماهه سال جاری نسبت به ۵ سال اخیر شرکت خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، فرشاد ژولیده‌سر سرپرست مدیریت اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران درباره عملکرد حفاری اکتشافی شرکت طی ده ماهه سال جاری توضیح داد: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال جاری حفاری اکتشافی در شرکت تهیه و تولید به بیش از ۸۵ هزار متر رسید که این میزان فراتر از هدف سال جاری به میزان ۸۰ هزار متر است.

ژولیده‌سر تاکید کرد: علاوه بر عبور از سطح پیش‌بینی شده حفاری اکتشافی در سال ۱۴۰۲، با این میزان حفاری اکتشافی، نسبت به عملکرد پنج سال گذشته نیز رشد قابل توجهی داشته‌ایم.

وی افزود: این حفاری‌ها در قالب ۱۴ قرارداد در محدوده‌های اکتشافی استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، کرمان، اصفهان، زنجان و کهگیلویه و بویر احمد صورت گرفته است.

سرپرست مدیریت اکتشاف شرکت ادامه داد: برای دو ماهه باقی مانده تا پایان سال، عقد قراردادهای حفاری جدید در دستور کار است و امیدواریم با عقد قراردادهای جدید، ۱۱۰ هزار متر حفاری تا پایان سال جاری عملیاتی شود.

ژولیده‌سر در پایان خاطرنشان کرد: دو پروژه کلیدی شرکت، محدوده های اکتشافی بزمان و هیرد است که پیش بینی می‌شود فعالیت اکتشافی در سال آتی برای این دو محدوده ذخایر اقتصادی و دریافت گواهی کشف بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

http://tejaratava.ir/?p=114887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.