• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

ارائه ۴۵۸ ملک در مزایده اموال تملیکی

  • کد خبر : 114727
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
ارائه ۴۵۸ ملک در مزایده اموال تملیکی
سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مزایده عمومی و سراسری ۱۱۴۷ اموال غیرمنقول خود ۴۵۸ باب از املاک و مستغلات تحت اختیار خود به فروش می گذارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، عضو هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی با بیان بالا، خاطرنشان کرد: ۲۱ استان کشور در این مزایده شرکت دارند که املاکی با کاربری های تجاری، مسکونی، زراعی، صنعتی و باغات را برای خرید مزایده گذاران در معرض فروش قرار داده اند.

علیرضا نورنژاد ادامه داد: ارزش این املاک ارائه شده بیش از سی هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی با این توضیح که عموم مردم می توانند در این مزایده از ۲۶ دیماه شرکت کنند، اضافه کرد: مردم به مدت ۱۲ روز و تا هفتم بهمن ماه فرصت ارائه پیشنهاد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) به نشانی www.setadiran.ir را دارند.

وی در تشریح شاخص ترین املاک ارائه شده در این مزایده، گفت: دو قطعه زمین به مساحت افزون بر ۸/۵ هکتار با کاربری صنعتی در استان مازندران و دیگری بالغ بر ۱۹ هکتار در حریم شهر تهران در مزایده ۱۱۴۷ در معرض فروش گذارده شده اند.

نورنژاد در بخش دیگری از صحبت خود، اظهار داشت: بنا به شرایط مندرج در اطلاعیه های این مزایده، برخی از املاک به صورت نقد و اقساط به برندگان واگذار خواهد شد که افراد می توانند با مراجعه به سامانه یاد شده، اطلاعات بیشتر دریافت کنند.

http://tejaratava.ir/?p=114727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.