• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
موزه امام علی با همکاری موسسه ایده ؛

«پرواز اندیشه و پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکی» برگزار شد

  • کد خبر : 114118
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
«پرواز اندیشه و پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکی» برگزار شد
نشست تخصصی موشن گرافی با عنوان «پرواز اندیشه و پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکی» برگزار شد.


این رویداد، که با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقمندان به این رشته هنری که روز جمعه ۲۲ دی ماه سال جاری در موزه امام علی با همکاری موسسه فرهنگی هنری ایده برگزار شد، فرصتی برای ارتقای دانش و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردها و فناوری‌های به کار رفته در صنعت موشن گرافی را برای علاقمندان به این رشته فراهم ساخت.
در این نشست با تاکید بر اهمیت تاثیر تصویر در انتقال مفاهیم و ایده‌ها؛ راه‌های خلاقانه استفاده از تکنیک‌های موشن گرافیک در جهت ایجاد تبلیغات موثر و آموزش، مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار گرفت.
همچنین اساتید به نام این رشته هنری و سخنرانی دکتر کیارش زندی، استاد فرخ یکدانه، استاد بابک نکویی، استاد جمال رحمتی شیوه های پیرامون به کار بردن افکت‌ها و انیمیشن‌های دیجیتال گفتگو نموده و مخاطبان را با کاربردهای بی شمار و شیوه‌های به کار بردن افکت‌ها و انیمیشن‌های دیجیتال و انتقال تجربه‌ها در این رویداد آشنا کردند.
این نشست توانست ضمن تشریح ظرفیت های موشن گرافی به عنوان یکی از شاخه های هنری، زمینه‌ساز ایجاد ارتباط میان افراد حرفه‌ای و مبتدی باشد.
همچنین ار ادامه این نشست با نمایش نمونه ‌کارهایی از بهترین آثار موشن گرافیک ایران و جهانی، الهام‌بخش شرکت‌کنندگان جهت خلق آثار نوآورانه بود.
لازم به ذکر است با حمایت موزه امام علی (ع)، این نشست آغازی برای برگزاری ورک‌شاپ‌های تخصصی‌ در زمینه‌های مختلف هنر دیجیتال با همکاری موسسه ایده خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=114118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.