• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پروژه زیست محیطی شرکت مبین انرژی خلیج فارس مورد تقدیر معاون رئیس جمهور قرار گرفت

  • کد خبر : 113685
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
پروژه زیست محیطی شرکت مبین انرژی خلیج فارس مورد تقدیر معاون رئیس جمهور قرار گرفت
در اولین دوره همایش ملی «رویش» که با موضوع طرح‌های برگزیده زیست محیطی و در راستای کاهش آلودگی هوای منطقه که مشترکا توسط سازمان منطقه ویژه و سازمان محیط زیست کشوری برگزار شد، از تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های زیست‌محیطی برتر منطقه پارس جنوبی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، در این مراسم که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، معاون عمرانی استاندار استان بوشهر؛ مدیر عامل منطقه ویژه؛ مقامات منطقه‌ای و کشوری و شرکت‌های مستقر در منطقه برگزار شد، از پروژه‌های منتخب این شرکت شامل پروژه «حذف آلاینده‌های فرار (BTEX) از پساب‌های صنعتی و پروژه بازچرخانی آب تصفیه شده پساب‌های صنعتی» (RE-USE) این شرکت نیز با اهدا لوح و تندیس تقدیر بعمل آمد.

این پروژها توانسته با بکارگیری فناوری‌های نوین، آلاینده‌های خطرناک موجود در پساب‌های صنعتی را به طور کامل حذف کرده و همچنین آب تصفیه شده را مجدداً مورد استفاده قرار دهد.

دکتر سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن تبریک به دست‌اندرکاران طرح‌های منتخب، اظهار امیدواری کرد که اجرای این‌گونه طرح‌های زیست‌محیطی گسترش یافته و محیط منطقه در راستای توسعه پایدار بهبود یابد.

http://tejaratava.ir/?p=113685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.