• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
نماینده مجلس:

رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی موجب رفع شدن مشکلات گذشته مسکن می شود

  • کد خبر : 113374
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی موجب رفع شدن مشکلات گذشته مسکن می شود
نماینده مجلس با اعلام به ثمررسیدن بخشی از تلاش‌های دولت برای تسیهل گری در بخش مسکن خواهان کاهش بروکراسی اداری برای تسریع در این بخش شد و تاکید کرد: دولت سیزدهم برای تکمیل کریدور شرق به غرب تلاش بیشتری انجام دهد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن- هیبنا، علی زنجانی‌حسنلویی نماینده نقده در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن و روند رو به رشد تولید مسکن در کشور، گفت: هم اکنون شاهد هستیم که با رویکردهای جدید وزارت راه و شهرسازی در تسهیلگری بخش مسکن با واگذاری زمین و ایجاد مشوق برای سرمایه گذاران برای نوسازی بافت فرسوده و تولید مسکن مشکلات گذشته در حال رفع شدن است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هنوز فاصله معناداری بین قدرت خرید مردم و قیمت مسکن در کشور وجود دارد، افزود: به نظر می‌رسد، در آینده نزدیک هدف‌گذاری‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در بخش مسکن انجام شده است به نتیجه مثبتی منجر شود که اثرات آن را مردم نیز شاهد خواهند بود.

زنجانی حسنلویی توضیح داد: این یک واقعیت است که مردم از لحاظ تامین مسکن هم در ساخت و ساز و تامین آورده و پرداخت تسهیلات و همچنین در بخش رهن و اجاره مشکلاتی دارند که ضرورت دارد تا مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید مسکن وجود دارد با کاهش بروکراسی اداری برطرف و تولید مسکن تسریع شود.

وی در بیان عملکرد وزارتخانه در بخش حمل و نقل، گفت: با همسایگان شمالی کشور برای تکمیل کریدورها توافق‌های خوبی انجام شده است. همچنین در داخل کشور نیز تلاشهای مجموعه دولت برای تکمیل کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب سرعت مناسبی پیدا کرده است.

نماینده نقده ادامه داد: اما با توجه به اینکه کریدور شرق به غرب در حال اتصال است انتظار داریم تا دولت در این بخش تلاش بیشتری انجام دهد.

http://tejaratava.ir/?p=113374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.