• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
رئیس هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان:

فولاد مبارکه به‌خوبی از محصولات خود پشتیبانی می‌کند

  • کد خبر : 113188
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
فولاد مبارکه به‌خوبی از محصولات خود پشتیبانی می‌کند

رئیس هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان در حاشیه بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه، تاکید کرد که شرکت فولاد مبارکه به‌خوبی از محصولات خود پشتیبانی می‌کند و خدماتی را ارائه می‌دهد که نمونه آن را می‌توان در بخش خصوصی کشورهای پیشرو جهانی ملاحظه کرد.

نواده اباذر، رئیس هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان، در بازدید چهارساعته از خطوط تولید فولاد مبارکه به دو دستاورد مهم شرکت اشاره کرد و گفت: این بازدید نه تنها امکان آشنایی نزدیک اعضای انجمن با فرآیند تولید ورق در بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع محصولات فولادی در کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا را فراهم کرد، بلکه شرایطی مناسب نیز برای ارتباط مستقیم با مدیران و دست‌اندرکاران تولید ورق در فولاد مبارکه ایجاد شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان همچنین گفت: سنگ بنای فولاد مبارکه بر اساس پویایی، توسعه و رشد کمی و کیفی بنا نهاده شده است. از ابتدا تا کنون، این شرکت به منظور بهبود کیفیت خود برنامه‌های مستمری را اجرا کرده و به عنوان یک پیشگام در صنعت فولاد شناخته شده است.

وی ادامه داد: نکته قابل‌توجه در فرایند عملیات فولاد مبارکه این است که این شرکت به‌خوبی از محصولات خود پشتیبانی می‌کند و خدماتی را ارائه می‌دهد که نمونه آن را می‌توان در بخش خصوصی کشورهای پیشرو جهانی ملاحظه کرد.

http://tejaratava.ir/?p=113188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.