• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
براساس جدیدترین گزارش شبکه شاپرک صورت گرفت

کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در آذر‌ماه ‌سال جاری

  • کد خبر : 113084
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در آذر‌ماه ‌سال جاری

بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب جایگاه نخست شبکه بانکی در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت، کارتخوان فروشگاهی و نیز رتبه دوم در بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار شبکه شاپرک در آذر‌ماه سال جاری شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک سپه، این بانک با کسب سهم ۱۸٫۳۸درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم بازار از کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت را در آذر‌ماه سال جاری به خود اختصاص داد.

بانک سپه با کسب سهم ۱۹٫۷۹ درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم از تعداد تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی و نیز سهم مبلغی ۱۰٫۴۱ درصدی در زمره بانک‌های برتر در حوزه مبلغ تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی در شبکه پرداخت قرار گرفت.

براساس این گزارش، این بانک با سهم ۱۱٫۴۴ درصدی جایگاه دوم شبکه بانکی در بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار شبکه پرداخت، رتبه دوم بیشترین کارت برداشت تراکنش‌دار در شبکه پرداخت در مدت مذکور را کسب کرد و نیز در بخش کارت هدیه و بن‌کارت تراکنش‌دار در مدت مورد اشاره جزء بانک‌های برتر در شبکه پرداخت قرار گرفت.

بانک سپه همچنین با سهم ۱۱٫۵۰ درصدی رتبه دوم بانک‌ها در بیشترین سهم از تعداد تراکنش‌های صادرشده، با سهم ۱۸٫۳۸ درصدی برترین بانک بلحاظ تعداد تراکنش‌های پذیرش‌شده و نیز در زمره بانک‌های برتر با بیشترین سهم از مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش شده در شبکه شاپرک قرار گرفت.

شاپرک در جدیدترین گزارش خود بانک سپه را با سهم ۲۵۶٫۹۵۸ هزار تراکنش در جایگاه نخست بیشترین اختلاف مثبت در تعداد تراکنش‌های پذیرش‌شده و با کسب سهم ۱٫۲۰۱٫۰۹۸ هزار تراکنشی نیز در جایگاه دوم بیشترین سهم از کل تراکنش‌های صنعت پرداخت کارتی در شبکه بانکی قرار داده است.

http://tejaratava.ir/?p=113084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.