• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مدیرعامل پاکسان در نشست تخصصی ایران کازمتیکا؛ قیمت انرژی راهگشای صنعت شوینده است

  • کد خبر : 113028
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
مدیرعامل پاکسان در نشست تخصصی ایران کازمتیکا؛ قیمت انرژی راهگشای صنعت شوینده است
شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با حضور در همایش ایران کازمتیکا و نشست تخصصی چالش های مواد شوینده و پودر، قیمت مناسب حامل های انرژی در کشور را راهگشای صنعت شوینده عنوان نمود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، پنجمین همایش و نمایشگاه ایران کازمتیکا به‌ منظور ارائه جدیدترین دستاوردها و نمایش آخرین محصولات ایرانی تولید شده در حوزه‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده و صنایع وابسته به آنها با هدف تقویت همکاری‌های فناورانه، شبکه‌سازی کسب‌وکارها، شناسایی بازارهای صادراتی و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد.

مدیرعامل پاکسان در نشست تخصصی ایران کازمتیکا

سخنرانی‌ها، کارگاه‌های عملی، پنل‌های علمی و صنفی، نشست‌های دوجانبه و چندجانبه تجاری و اقتصادی از دیگر برنامه های این رویداد بود که شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با حضور در نشست تخصصی چالش های مواد شوینده و پودر به ارائه نظرات و تجربیات خود طی نزدیک به سه دهه فعالیت در این صنعت پرداخت.

محمدی راد در این نشست، قیمت مناسب حامل های انرژی در کشور را در مقایسه با سایر کشورها یک فرصت مناسب خواند و آن را راهگشای صنعت شوینده و بویژه تولید پودر لباسشویی عنوان نمود.

وی همچنین قیمت گذاری دستوری، محدودیت های موجود در تخصیص و بازگشت ارز و سختگیری گمرک در ترخیص مواد اولیه را از مشکلات اساسی این صنعت نام برد.

http://tejaratava.ir/?p=113028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.